Skriv-vad-du-vill-tråden

Var det inte i dag alla skulle åka hoj till jobbet?

Idag? Vad är det jag har missat nu?:va

SMC-manifestation (kanske i samarbete med nån till) att alla hojåkare skulle ta hojen till jobbet el nått sånt...
Kommer inte riktigt ihåg och jag hade ingen möjlighet tt ta hojen igår så det blev inget av det för mig ändå...

SMC-manifestation (kanske i samarbete med nån till) att alla hojåkare skulle ta hojen till jobbet el nått sånt...
Kommer inte riktigt ihåg och jag hade ingen möjlighet tt ta hojen igår så det blev inget av det för mig ändå...

:va de inte den 18:e?

:tummenupp Då var de många som missa de men de verkar ju gälla Borlänge mest :)

Det var i Borlänge folk fattade att man skulle köra hoj till jobbet... Resten av sverige verkar ha missat det mest...
Vet att Robban tog hojen till jobbet för att det var den där grejen. :D

vilken tur att jag tog hojen igår då:)... Visserligen av helt andra skäl, men ändå.

vilken tur att jag tog hojen igår då:)... Visserligen av helt andra skäl, men ändå.

Jag hade gärna gjort det oxå men behövde få med mig lite för mycket saker på morgonen så det funkade inte... :(

Jahap dax att gå till läkaren då. :huvet har för ont för att inte ha mer pillar :näsblod

Izha Lycka till på sjukgymnastiken. Hoppas att de inte gör för ont i dag efter att du vare där.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back