Skriv-vad-du-vill-tråden

Var det inte i dag alla skulle åka hoj till jobbet?

Idag? Vad är det jag har missat nu?:va

SMC-manifestation (kanske i samarbete med nån till) att alla hojåkare skulle ta hojen till jobbet el nått sånt...
Kommer inte riktigt ihåg och jag hade ingen möjlighet tt ta hojen igår så det blev inget av det för mig ändå...

SMC-manifestation (kanske i samarbete med nån till) att alla hojåkare skulle ta hojen till jobbet el nått sånt...
Kommer inte riktigt ihåg och jag hade ingen möjlighet tt ta hojen igår så det blev inget av det för mig ändå...

:va de inte den 18:e?

:tummenupp Då var de många som missa de men de verkar ju gälla Borlänge mest :)

Det var i Borlänge folk fattade att man skulle köra hoj till jobbet... Resten av sverige verkar ha missat det mest...
Vet att Robban tog hojen till jobbet för att det var den där grejen. :D

vilken tur att jag tog hojen igår då:)... Visserligen av helt andra skäl, men ändå.

vilken tur att jag tog hojen igår då:)... Visserligen av helt andra skäl, men ändå.

Jag hade gärna gjort det oxå men behövde få med mig lite för mycket saker på morgonen så det funkade inte... :(

Jahap dax att gå till läkaren då. :huvet har för ont för att inte ha mer pillar :näsblod

Izha Lycka till på sjukgymnastiken. Hoppas att de inte gör för ont i dag efter att du vare där.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025