Skriv-vad-du-vill-tråden

Var det inte i dag alla skulle åka hoj till jobbet?

Idag? Vad är det jag har missat nu?:va

SMC-manifestation (kanske i samarbete med nån till) att alla hojåkare skulle ta hojen till jobbet el nått sånt...
Kommer inte riktigt ihåg och jag hade ingen möjlighet tt ta hojen igår så det blev inget av det för mig ändå...

SMC-manifestation (kanske i samarbete med nån till) att alla hojåkare skulle ta hojen till jobbet el nått sånt...
Kommer inte riktigt ihåg och jag hade ingen möjlighet tt ta hojen igår så det blev inget av det för mig ändå...

:va de inte den 18:e?

:tummenupp Då var de många som missa de men de verkar ju gälla Borlänge mest :)

Det var i Borlänge folk fattade att man skulle köra hoj till jobbet... Resten av sverige verkar ha missat det mest...
Vet att Robban tog hojen till jobbet för att det var den där grejen. :D

vilken tur att jag tog hojen igår då:)... Visserligen av helt andra skäl, men ändå.

vilken tur att jag tog hojen igår då:)... Visserligen av helt andra skäl, men ändå.

Jag hade gärna gjort det oxå men behövde få med mig lite för mycket saker på morgonen så det funkade inte... :(

Jahap dax att gå till läkaren då. :huvet har för ont för att inte ha mer pillar :näsblod

Izha Lycka till på sjukgymnastiken. Hoppas att de inte gör för ont i dag efter att du vare där.

Nyheter
Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Back