Skriv-vad-du-vill-tråden

:lol :nicka 1-0 till Prillan

Har ni också sol i dag?? Vi har de och jag har ont på näsan för jag brände den på fredagen och sen igår igen :lol och nu sitter man här, ute på sin lilla altan i solen och njuter av lite musik och folk :lol

Är ni avis ;) har hört nå om att ni har haft lite trist väder :tungan :rolleyes:

:huvet :sissy :fatta! :sissy :fatta! :sissy :fatta! :sissy :huvet

Ang vädret... Haha. Jag åkte hem från morsan vid ca femtiden idag... Strax efter Kungens Kurva så börjar det hälla ner... Folk vågade ju inte ens köra bil... Gick i 60 på motorvägen.... Jag är jäkligt glad att jag inte körde hoj dit... Hehe

Ang vädret... Haha. Jag åkte hem från morsan vid ca femtiden idag... Strax efter Kungens Kurva så börjar det hälla ner... Folk vågade ju inte ens köra bil... Gick i 60 på motorvägen.... Jag är jäkligt glad att jag inte körde hoj dit... Hehe

Vissa tillfällen är det trevligare att prata om att åka hoj än att faktiskt åka hoj:D

Jag körde 30 mil i dag. Såg knappt vägen när himlen öppnade sig...

Visst är det underbart?:D Jag älskar när det regnar så mycket att man inte ser igenom visiret på hjälmen... Och vad gör man då? Jo man öppnar visiret så glasögonen beckar igen av allt jeffla regn så att man till sist tar av sig glasögonen för att kunna se någonting överhuvudtaget...:huvet

Kan tänka mig det.
Var ju tom svårt att se nått i bil...
Såg en stackars moppetjej som höll på vingla utav bara helsicke när hon försökte komma undan till en busstation...
O jag körde vidare torr i bilen. Hihi

Vissa tillfällen är det trevligare att prata om att åka hoj än att faktiskt åka hoj:D

Mycket sant... inte många gånger jag tänker att skönt att jag tog bilen istället... Men idag var en av de få gångerna o jag var verkligen lycklig för det. :D

Last edited:
De har du rätt i. Så jävla typiskt, va på visning idag, jättefin lägenhet men sunkig trappuppgång. Ska man lägga någon vikt vid det eller är jag kinkig?:va

Är det bara slitet så skulle inte jag fästa någon större vikt vid det.:nicka

Är det bara slitet så skulle inte jag fästa någon större vikt vid det.:nicka

HUset e buggt 04 det är sönersparkade väggar, ristat i väggar och skadade hissdörrar.

Har kollat namnen i trappuppgången, mest svenskar, några finnar samt ett gäng nyberikare.

Jefla trevlig lägenhet, nära till allt, hyggligt utgångspris samt låg månadsavgift.

HUset e buggt 04 det är sönersparkade väggar, ristat i väggar och skadade hissdörrar.

Har kollat namnen i trappuppgången, mest svenskar, några finnar samt ett gäng nyberikare.

Jefla trevlig lägenhet, nära till allt, hyggligt utgångspris samt låg månadsavgift.

Är huset bara 4 år gammalt och sedan sådana skador så kan man ge sig fan på att det inte kommer att bli bättre och att det är därför de andra flyttar

Är huset bara 4 år gammalt och sedan sådana skador så kan man ge sig fan på att det inte kommer att bli bättre och att det är därför de andra flyttar

Måste nog hålla med Mitra, Har det hunnit bli så risigt på så kort tid och dessutom i bostadsrätt där folk borde vara mera intresserade av att ha en hög standard så är det bara att glömma den lägenheten... Det där med grannar är alltid känsligt och framförallt i bostadsrätt, där det kan bli ett helvete att bli av med dårar till grannar.:fakta

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025