Izah
Tant Rosa
Hon syftar nog på trubbiga barnsaxar.......![]()
Äää vadå? Bättre upp be ungj*vlarna att hjälpa dig nästa gång!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hon syftar nog på trubbiga barnsaxar.......![]()
![]()
1-0 till Prillan
Har ni också sol i dag?? Vi har de och jag har ont på näsan för jag brände den på fredagen och sen igår igenoch nu sitter man här, ute på sin lilla altan i solen och njuter av lite musik och folk
Är ni avishar hört nå om att ni har haft lite trist väder
![]()
![]()

Hon syftar nog på trubbiga barnsaxar.......![]()

Aaaaahhhh.... Är det inte bättre att bara låta bli att avverka extremiteterna?![]()
Skulle ju bara få av tejpen på en vältejpad kartong.......ville öppna den.....Skulle ju bara få av tejpen på en vältejpad kartong.......ville öppna den.....
![]()
nu förstår jag inte alls vad du menar
![]()
Ang vädret... Haha. Jag åkte hem från morsan vid ca femtiden idag... Strax efter Kungens Kurva så börjar det hälla ner... Folk vågade ju inte ens köra bil... Gick i 60 på motorvägen.... Jag är jäkligt glad att jag inte körde hoj dit... Hehe
Jag körde 30 mil i dag. Såg knappt vägen när himlen öppnade sig...

Jag körde 30 mil i dag. Såg knappt vägen när himlen öppnade sig...
Vissa tillfällen är det trevligare att prata om att åka hoj än att faktiskt åka hoj![]()
Elak Kaka......ELAK !!!![]()
japp i går var jag de för jag hade så ont och ville att alla andra skulle ha lika ont som mej
man ska inte glömma sina pillar Jag är så jeflaa mycket piller så jag knappt orkar äta mat.

Men tänk vad pengar du sparar på mat!![]()

De har du rätt i. Så jävla typiskt, va på visning idag, jättefin lägenhet men sunkig trappuppgång. Ska man lägga någon vikt vid det eller är jag kinkig?![]()

Är det bara slitet så skulle inte jag fästa någon större vikt vid det.![]()
HUset e buggt 04 det är sönersparkade väggar, ristat i väggar och skadade hissdörrar.
Har kollat namnen i trappuppgången, mest svenskar, några finnar samt ett gäng nyberikare.
Jefla trevlig lägenhet, nära till allt, hyggligt utgångspris samt låg månadsavgift.
Är huset bara 4 år gammalt och sedan sådana skador så kan man ge sig fan på att det inte kommer att bli bättre och att det är därför de andra flyttar

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |