Skriv-vad-du-vill-tråden

Men man måste ju ha lite motgång så man vet när man har medgång!

Känner att jag e glad för att jag hittade cutsen, kostade 1500 spänn och det är ju pengar det med!
 
En jäkla massor av skor är det!!!
 

Bifogat

  • sko0.jpg
    sko0.jpg
    3.5 KB · Visningar: 112
  • sko1.jpg
    sko1.jpg
    2.7 KB · Visningar: 70
  • sko2.jpg
    sko2.jpg
    3.1 KB · Visningar: 71
Last edited:
:va Jag undrar om de är meningen att jag inte ska få sova ut ordentligt mellan arbetspassen :näsblod Jäsingen vad de har förts oväsen i dag massa borrningar och hamrande
 
Så många idéer, så mycket vilja, men SÅ LITE TID!!!

*frustrerande*

Tur att jag alltid har någon med mig i det jag gör...min spegelbild eller min skugga...:gnissla
 
E så satans less på hojkåpor.
Plasta, spackla slipa om igen....
Fan är så less att jag inte orkar bygga på min egna hoj.
Piss.





Nu ska jag gå och skita.
 
E så satans less på hojkåpor.
Plasta, spackla slipa om igen....
Fan är så less att jag inte orkar bygga på min egna hoj.
Piss.
Nu ska jag gå och skita.

Skit i kåporna (den va bra),man vill ju se rovan,fan.
Gör en sikta-å-håll-i-dig-striit-fajjter...:tummenupp
 
Du är för egofixerad, tränar för mycket å kör hoj för mycket... :D Vänta nu, va jag hört fick du ju 2st tjejjer på fan-club-listan direkt när vi va å körde gokart...?

Hahah.. ja i ärlighetens namn ska ja fan inte klaga, hunnit me en hel del under mina dagar, en e ju helt bekräftat me tanke på att ja e farsa:D

Tror ja ställer för höga krav bara, o inte e beredd på o stå o sweet talk`a i evigheter utan bara vill käka kakan när ja e hungrig:va
 
Haha idag hände en rolig grej på Rosenhill då jag satt o käka glass.
In på parkeringen kommer en gubbe i blåställ släpandes i vänster byxben som fastnat i fotpinnen på sin flakmoppe...KANONFULL!!! Vet inte hur han lyckades men roligt var det. Då personen som hjälpte han upp fråga honom ifall han ville ha vatten bad han om bärs :D :D :D
Tror han borde ha hoppat över den sista backen öl innan han åkte...
 
Hahah.. ja i ärlighetens namn ska ja fan inte klaga, hunnit me en hel del under mina dagar, en e ju helt bekräftat me tanke på att ja e farsa:D

Tror ja ställer för höga krav bara, o inte e beredd på o stå o sweet talk`a i evigheter utan bara vill käka kakan när ja e hungrig:va

ojoj.......:rolleyes:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top