Skriv-vad-du-vill-tråden

:lol japp de har du rätt :)

Jag har alltid rätt :) :tungan









Nu har någon där uppe fått reda på vilken dag jag är upptagen och givetvis sett till att det finns flera saker den helgen som jag vill gå på :huvet :huvet

Biljettet bokade och betalda till en konstert sedan minst en månad bak och så kommer en kompis med att hon ska ha grillfest samma kväll :gnissla :huvet
 
Last edited:
Jag har alltid rätt :) :tungan


:rolleyes: attans nu har jag väll sakt fel igen :lol





Nu har någon där uppe fått reda på vilken dag jag är upptagen och givetvis sett till att det finns flera saker den helgen som jag vill gå på :huvet :huvet

Biljettet bokade och betalda till en konstert sedan minst en månad bak och så kommer en kompis med att hon ska ha grillfest samma kväll :gnissla :huvet

Men så är det ju jämnt :lol har du inte lärt dej de än ;)
 
men en sak utesluter väl inte den andra eller?

Festen börjar redan kl 15 med brännboll och konserten är kl 19 och jag tror att den är klar vid 21-22 tiden. Sen är det en timmes körtid till henne. Känns inte så lockande att komma nästan vid midnatt när resten har varit där sedan kl 15. Men får se hur jag gör :)
 
Idag Inflames !
Imorgon Kiss !
 
:) Jahop då håller man på att fixa allt innan man beger sig i väg till tjejweekend och har kul :tungan
Ha nu så kul i helgen och hitta inte på nå dumheter :rolleyes: :)
 
Idag Stockholm

I morgon GEFLE!!!!


Japp dags att åka till Gefle och dra på sig en lunginflammation eller något annat gammalt!!
 
Idag Stockholm

I morgon GEFLE!!!!


Japp dags att åka till Gefle och dra på sig en lunginflammation eller något annat gammalt!!

:va jag undrar om du in te tål den friska luften där uppe. Kanske får ha mask eller nå så du kan andas sthlms luft ;-) :lol

Ha så kul där uppe :)
 
I gonna rock and roll all night, and party every day !:yoparty :yoparty :yoparty :öl


I morgon......

God of thunder:huvet :sjuk
 
Last edited:
Kanske ska börja packa alla grejer så man kommer iväg mot Dalarna sen. hehe
Med ett stopp inne i stan för att få den fin fina nya tröjan bara. *glad*
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top