Skriv-vad-du-vill-tråden

SNAJDARN skrev:
Hahah.. ja i ärlighetens namn ska ja fan inte klaga, hunnit me en hel del under mina dagar, en e ju helt bekräftat me tanke på att ja e farsa

Tror ja ställer för höga krav bara, o inte e beredd på o stå o sweet talk`a i evigheter utan bara vill käka kakan när ja e hungrig


:skrämd Nu blir jag lite nervös här måste jag säga :lol Men jag kan lugnt säga att jag smakar inte så bra :va eller vad vet jag :rolleyes: :tungan

I natt kommer att bli en tuff natt :näsblod

Ska bes bilen kl 10 och på e.m till vet med några hundar så det blir inte många timmars sömn innan jag ska jobba.

:va Borde du inte sova nu då :)
 
Last edited:
Idag när jag skulle köra hem ifrån Kista galleria och kommer fram till rondellen så tappar en av bilarna som redan kör i rondellen sitt högra bakhjul..
Det rullade iväg över rondellen och in i ett räcke , där det, tack och lov tappade den mesta farten och sedan vidare in i min bil. Kom två snubbar springades i panik och hämtade det sen..Hur fan kan de inte märkt att däcket satt löst innan de tappade det? Skumt! Bilen kan ju inte ha blivit så snygg. De körde utom synhåll innan de kom för att hämta däcket. Undrar dessutom hur de fick dit det sen, för de kan ju inte ha haft några bultar kvar att skruva tillbaka det med..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top