Skriv-vad-du-vill-tråden

SNAJDARN skrev:
Hahah.. ja i ärlighetens namn ska ja fan inte klaga, hunnit me en hel del under mina dagar, en e ju helt bekräftat me tanke på att ja e farsa

Tror ja ställer för höga krav bara, o inte e beredd på o stå o sweet talk`a i evigheter utan bara vill käka kakan när ja e hungrig

:skrämd Nu blir jag lite nervös här måste jag säga :lol Men jag kan lugnt säga att jag smakar inte så bra :va eller vad vet jag :rolleyes: :tungan

I natt kommer att bli en tuff natt :näsblod

Ska bes bilen kl 10 och på e.m till vet med några hundar så det blir inte många timmars sömn innan jag ska jobba.

:va Borde du inte sova nu då :)

Last edited:
Idag när jag skulle köra hem ifrån Kista galleria och kommer fram till rondellen så tappar en av bilarna som redan kör i rondellen sitt högra bakhjul..
Det rullade iväg över rondellen och in i ett räcke , där det, tack och lov tappade den mesta farten och sedan vidare in i min bil. Kom två snubbar springades i panik och hämtade det sen..Hur fan kan de inte märkt att däcket satt löst innan de tappade det? Skumt! Bilen kan ju inte ha blivit så snygg. De körde utom synhåll innan de kom för att hämta däcket. Undrar dessutom hur de fick dit det sen, för de kan ju inte ha haft några bultar kvar att skruva tillbaka det med..

Nyheter
Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Back