Skriv-vad-du-vill-tråden

:nicka ja de gör vi jag ska terrorisera dej heeeeeellllllaaaa helgen med massa duma frågor :rolleyes: :D

DET kommer INTE att hända heller! :näsblod DU ska få en ANNAN instruktör! :tungan

Eller... fel av mig. Du kan säkert ställa en hel massa dumma frågor, men jag kommer inte att vara där för att lyssna på dem. :D

DET kommer INTE att hända heller! :näsblod DU ska få en ANNAN instruktör! :tungan

Eller... fel av mig. Du kan säkert ställa en hel massa dumma frågor, men jag kommer inte att vara där för att lyssna på dem. :D

:D vad då vill du inte lyssna på mina finna frågor :rolleyes:

Kapitän vet....

Märkligt, Tant fixade själv hårfärg som jag ville ha men som frissan inte klarade av. Kostade 80 kr och tok 1 timme 15 min. Helnöjd blev jag, samt att jag hann stryka en massa tvätt under tiden!!

Idag är det en halvdag på jobbet!!!!!

INTE på mitt jobb inte..............:mad:
Fick snällt jobba heldag....

Märkligt, Tant fixade själv hårfärg som jag ville ha men som frissan inte klarade av. Kostade 80 kr och tok 1 timme 15 min. Helnöjd blev jag, samt att jag hann stryka en massa tvätt under tiden!!

Mkt BÄTTRE då ju !! :tummenupp :)

Last edited:

Det här inlägget är värdelöst utan bild !!!:D

Jag spar ungefär 1200 varje månad jag färgar mitt hår själv :D
Och sen behöver jag ju bara klippa mej ca 2-4 gånger / år :rolleyes: rätt skönt

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back