Skriv-vad-du-vill-tråden

:nicka ja de gör vi jag ska terrorisera dej heeeeeellllllaaaa helgen med massa duma frågor :rolleyes: :D

DET kommer INTE att hända heller! :näsblod DU ska få en ANNAN instruktör! :tungan

Eller... fel av mig. Du kan säkert ställa en hel massa dumma frågor, men jag kommer inte att vara där för att lyssna på dem. :D

DET kommer INTE att hända heller! :näsblod DU ska få en ANNAN instruktör! :tungan

Eller... fel av mig. Du kan säkert ställa en hel massa dumma frågor, men jag kommer inte att vara där för att lyssna på dem. :D

:D vad då vill du inte lyssna på mina finna frågor :rolleyes:

Kapitän vet....

Märkligt, Tant fixade själv hårfärg som jag ville ha men som frissan inte klarade av. Kostade 80 kr och tok 1 timme 15 min. Helnöjd blev jag, samt att jag hann stryka en massa tvätt under tiden!!

Idag är det en halvdag på jobbet!!!!!

INTE på mitt jobb inte..............:mad:
Fick snällt jobba heldag....

Märkligt, Tant fixade själv hårfärg som jag ville ha men som frissan inte klarade av. Kostade 80 kr och tok 1 timme 15 min. Helnöjd blev jag, samt att jag hann stryka en massa tvätt under tiden!!

Mkt BÄTTRE då ju !! :tummenupp :)

Last edited:

Det här inlägget är värdelöst utan bild !!!:D

Jag spar ungefär 1200 varje månad jag färgar mitt hår själv :D
Och sen behöver jag ju bara klippa mej ca 2-4 gånger / år :rolleyes: rätt skönt

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg