Skriv-vad-du-vill-tråden

Flåt,måste ju skylla på nåt,ju...:rolleyes:

:D Jo jag ser de :tungan

Varför krossa kulorna efter att dom är bortskurna :va :confused:

Vet att de brukar sätta tänger med taggar för att krossa sädesledaren och blodkärl innan de skär bort kulorna. Allt för att få en så bra yta som möjligt så att det blöder mindre och läker fortare. Tängern brukar hänga och dingla i ca 5 minuter innan kniven åker fram :D

:skrattaåt :skrattaåt :cdevil

Det vet du väll att det finns inget i Norrland :D

:sissy :fatta! va är de du säger människa :mad:

Last edited:
Tror ni att jag har fått svar från SJ än
th_waiting.gif

Kakan om jag skulle gjort som du ville så skulle jag fått den här blicken till svar :hihi

aV4Z9Pk0.jpg

Last edited:
Håll käft och tjööööööp en hoj åt mig då!!!! *s*

Äh, vad gnäller du om? Måndagen är slut för länge sen :mad:
Letar fortfarande kunder som vill tjöpa min kropp, innan dess blir det ingen hoj...

Fifan, det är jobbigt att göra ren och olja en stor altan. Fast det är iofs positivt att man kan dricka öl när man "hemmafixar"... det går åt ett par stycken på 70 kvm... :gnissla

Äh, vad gnäller du om? Måndagen är slut för länge sen :mad:
Letar fortfarande kunder som vill tjöpa min kropp, innan dess blir det ingen hoj...

Fifan, det är jobbigt att göra ren och olja en stor altan. Fast det är iofs positivt att man kan dricka öl när man "hemmafixar"... det går åt ett par stycken på 70 kvm... :gnissla

Räcker det inte att bara spola vatten på den? :rolleyes: Min altan har nog inte fått olja på sig sedan den byggdes när det nu var.. Mina utemöbler skulle oxå behöva omvårdnad..Jaja, det ordnar sig nog. Jag kan ju hyra dig för en femma eller nått...*tssssss*

Räcker det inte att bara spola vatten på den? :rolleyes: Min altan har nog inte fått olja på sig sedan den byggdes när det nu var.. Mina utemöbler skulle oxå behöva omvårdnad..Jaja, det ordnar sig nog. Jag kan ju hyra dig för en femma eller nått...*tssssss*

Nu var det inte det sättet min kropp var till salu på :brynad

Jag är KÄR!!!

Jo, faktiskt. Och ja, jag brukar bli väldans kär i mina fordon, men faktum är att den lilla Suzukin som numera är i min ägo, nog är bland det bästa jag upplevt i hojväg. Det är så illa att min älskade Husa helt allvarligt har fått konkurrens! *skräck*

Tog några första, trevande mil på den lilla svarta igår och växellådan är så len, motorn mullrar så fint och shit vad den svarar när man vrider på gasen. :D

Imorgon är det Knutstorp som gäller, får se om han gillar att bli inkörd där. :rolleyes: Jag är SÅ j-a nöjd med mitt hojval och jag var bara tvungen att berätta det! :krama

Jo, faktiskt. Och ja, jag brukar bli väldans kär i mina fordon, men faktum är att den lilla Suzukin som numera är i min ägo, nog är bland det bästa jag upplevt i hojväg. Det är så illa att min älskade Husa helt allvarligt har fått konkurrens! *skräck*

Tog några första, trevande mil på den lilla svarta igår och växellådan är så len, motorn mullrar så fint och shit vad den svarar när man vrider på gasen. :D

Imorgon är det Knutstorp som gäller, får se om han gillar att bli inkörd där. :rolleyes: Jag är SÅ j-a nöjd med mitt hojval och jag var bara tvungen att berätta det! :krama

:7peta :3freak :eek: kom nu inte å säg att du gillar årancht också för då tappar jag fattningen helt ju :rolleyes: :D

:tummenupp Kul att du trivs med nya hojen iallfall :)

JAG ÄR LEDIG!!!!!! Wohoooooo
HAHA

Fast å andra sidan ska jag städa o sånt hemma. :näsblod
Men det klart. Jag gillar ju å städa. :tungan :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT