Skriv-vad-du-vill-tråden

Avundsjuk..................

Nyårsafton 00,15. Sjuk! Inmundigat 2 Irish Wiskey. 2 panodil. Hostmedicin. Blir nog inget sova ändå. Halsen ömmar och näsan rinner. Gott slut och skål för det nya året: GOTT NYTT ÅR på er mc-kamrater! prosit..... Toyman

Booooooooooooooooooooooring..............................................

Så himla utvilad så det kryper i kroppen.........borde springa 10 varv runt huset eller nåt.........................

Nyårsafton 00,15. Sjuk! Inmundigat 2 Irish Wiskey. 2 panodil. Hostmedicin. Blir nog inget sova ändå. Halsen ömmar och näsan rinner. Gott slut och skål för det nya året: GOTT NYTT ÅR på er mc-kamrater! prosit..... Toyman

Fan vad tråkigt för dig!:näsblod

Eftersom 15-25% friska människor bär på TPO-antikroppar så är det inte så konstigt att stress, diabetes m.m kan göra att du ligger på gränsvärdena och har du otur även landa över gränsvärdena.

Så jag anser inte att det är helt svart eller vitt utan att det finns en massa gråskalor.

Nja Mitra, så funkar det inte riktigt.
Det kan väl inte vara så att de flesta som bär på övervikt skulle ha nån slags bortförklaring.....99% av alla som väger för mycket är helt enkelt för slöa för att gå ner i vikt :fakta

Enligt läkaren så finns det väldigt få människor som har något genetiskt eller kroppsligt fel som gör att de ej kan gå ned i vikt

:klappar

Last edited:
Booooooooooooooooooooooring..............................................

Så himla utvilad så det kryper i kroppen.........borde springa 10 varv runt huset eller nåt.........................

Orättvist! Du kan komma och jobba hela jul och nyår istället för mig! Här sitter man förkyld och jävlig på jobbet på nyårsafton! :(
...tyck i alla fall liiiite synd om mig?

Gott nytt år i alla fall allihopa!

Orättvist! Du kan komma och jobba hela jul och nyår istället för mig! Här sitter man förkyld och jävlig på jobbet på nyårsafton! :(
...tyck i alla fall liiiite synd om mig

Tror inte dina patienter blir så glada......:rolleyes:

Klart det är synd om er som åkt på o bli sjuka!! Aldrig kul....mindre kul sånna här gånger! :) KRYA på er!!!

Men killen då, krya på dig och gott nytt år!!

Det kan väl inte vara så att de flesta som bär på övervikt skulle ha nån slags bortförklaring.....99% av alla som väger för mycket är helt enkelt för slöa för att gå ner i vikt :fakta

Förnekelse e väl enklare än att inse fakta!

Last edited:

Precis.. Kolla jag är inte ensam om att tycka detta. :)

GOTT NYTT ÅR ALLA!!!!!!!!!!!!!!

Men killen då, krya på dig och gott nytt år!!

Förnekelse e väl enklare än att inse fakta!

så klart det är.. Då behöver man inte ta tag i sitt liv och kan fortsätta påstå att det är fel på ens ämnesomsättning...

Last edited:
Är du här och gästspammar? Var har du varit?:mad:

*fniss*
Ja typ.. Hehe..
Ledig från jobbet ju så då blir det inte mycket spammande.. *asg*
Loggade in lite snabbt för att önska gott nytt år osv.. :D

Online igen på måndag då jag jobbar en dag... Sen ledig till fredag igen.. Haha...

*fniss*
Ja typ.. Hehe..
Ledig från jobbet ju så då blir det inte mycket spammande.. *asg*
Loggade in lite snabbt för att önska gott nytt år osv.. :D

Online igen på måndag då jag jobbar en dag... Sen ledig till fredag igen.. Haha...

Vafan.... Det har ju varit segspammat som satan bitvis när inte du är här...:mad:

Hoppsan har du tillbringat julhelgen med att läsa ikapp :va eftersom jag skrev det den 12/11 och det är en helsikes massa inlägg bak.

Gott nytt år på dig oxå :pannkyss

Menar du att bebisen är jättesöt i Sverige men inte utomlands?:confused:

Har du påbörjat nyårsfirandet tidigt eller är det jag som tänker uppochner? :confused:

Är gudfar till en människobäbis i Sverige. Utomlands har jag fler gudbarn.
Hunden som ägs av samma föräldrar som mitt svenska gudbarn är roligare att gosa med än bebisen. capish?

Har du påbörjat nyårsfirandet tidigt eller är det jag som tänker uppochner? :confused:

Är gudfar till en människobäbis i Sverige. Utomlands har jag fler gudbarn.
Hunden som ägs av samma föräldrar som mitt svenska gudbarn är roligare att gosa med än bebisen. capish?

Det var så du menade, du tappade bort mig lite, sorry...:)

Last edited:
Gott nytt år alla!!​
:D

Från det nu återigen varma huset!
(tappade trycket i L/L pumpen)
Men tack vare en händig kille här på forumet puffar den återigen ut varma vindar :)

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!