Ska du åka bulten NU?![]()
Japp! Ja & Sportbike har varit där. Avsluta med räkmacka på Rosenhill

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska du åka bulten NU?![]()
Det är märkligt hur man, varje år, kommer på att året har gått så fort och att man inte hunnit med hälften av det man tänkt sig?!?![]()
Vi har i alla fall blivit ett år äldre...![]()
Japp! Ja & Sportbike har varit där. Avsluta med räkmacka på RosenhillDock var vi där i bil, och prova lite vinterväghållning.. Han tyckte de var roligare än jag gjorde.. Jag var mest rädd att dubbdäcken skulle kränga av fälgen
![]()
Det låter ju riktigt kul.Det är ju inte såååå långt kvar innan ni kan ta hojarna och åka samma tur
![]()
Ne, de sög lite i twin-tarmen må jag säga.. Brrööööpppp brrröööööppppp ska de låta![]()
Japp! Ja & Sportbike har varit där. Avsluta med räkmacka på RosenhillDock var vi där i bil, och prova lite vinterväghållning.. Han tyckte de var roligare än jag gjorde.. Jag var mest rädd att dubbdäcken skulle kränga av fälgen
![]()
Har ni testat vårt vinnaråk !
Måste ju ställa upp i cp-tävlingen.
Vi åkte 175mil gammal Sitt-&-träng istället :sportbilskänsla Jag är spekulant på vinnaråket nu när Tysken fått se sig akterseglad![]()
Ska ta tag i stubbaracet sen efter nyår tänkte jag![]()
Låter bra det !![]()
OM du nu ändå bara går och pillar dig i naveln så kom förbi och fika.
Tänkte de tidigare idag, men nu ska jag ner och träna en sväng och sen ska de handlas skumpa :rosa_skjorta
Om du hade haft hår: baconfrilla !![]()
Phett snyggt, Iofs.. Men nu är de ju mest :rogaine_riders som gäller. Once you're there you'll never get back, tyvärr
Träningen skippar vi, tar igen det imorgon iställetDags för skumpa nu!![]()
![]()
Gott slut på er alla!
Nu ska jag jaga mineritbitar...
Där fick man för att man skulle vara gullig och köpa en etanolkamin till tanten.. Inte fick den sitta i varken gips eller trä...
Näe... Skiten ska sitta i minerit... Och det var ju j*vligt billigt...
700:- för en skiva på 2500*1200mm När jag behöver en bit som är 600*690...
Skitkul:mad
Tjyckling![]()
Phett snyggt, Iofs.. Men nu är de ju mest :rogaine_riders som gäller. Once you're there you'll never get back, tyvärr
Träningen skippar vi, tar igen det imorgon iställetDags för skumpa nu!![]()
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|