Skriv-vad-du-vill-tråden

Näää inte alls Tant är ett förortsfyllo enligt Croc, han borde veta och det är inte hallonsmak, utan babbelsin, gubbj*vel!:öl

Att fruntimmer druckit baBBelsin, sedan barnsben, det vet man redan... :blah Men om du ttravesterade på Ulf Elfving så sade ungdjäveln: Bapelsin då djävla gubbe! ;)

Spagetti och kötfärssås :)

Brodern och hans trollungar är här

Köpemat. Scheebab.
Lat trött sedan igår, och oinspirerad att laga mat.

Last edited:
Näää inte alls Tant är ett förortsfyllo enligt Croc, han borde veta och det är inte hallonsmak, utan babbelsin, gubbj*vel!:öl

Har tant hörnsoffa i skinnimitation, Fleeströja på finmiddag och byter hon bromsklossar på boendeparkeringen också !

Har tant hörnsoffa i skinnimitation, Fleeströja på finmiddag och byter hon bromsklossar på boendeparkeringen också !

Så är det inte alls!! Fleecetröjja har jag undantagsvis hemma där ingen ser mig.

Enligt avskaffningsnämnden på P3 populär är fleecetröjan avskaffad på offentliga platser i och med att den är så j*****vla ful!

Finns ingen boendeparkering är jag bor, men ibland jagar jag grannskapets ungdj*vlar, bara för att jag kan och det lättar upp mitt humör!

TACOS till middag !!
Undrar hur många familjer som äter det idag ! :)

:sissy :fatta! hörru jag fick ju inte något alls :(
FFFFFFFFFUUUUUUUUUSSSSSSSSSSKKKKKKKKKKKKKKK

:nicka drickar man lägenhets bråk så är man väll ett förortsfyllo eller ??
;)
åååå ä de bapelsin du dricker :D

:rolleyes: vakna du SÅ sent :D

Last edited:
*/ ?>
Back