Skriv-vad-du-vill-tråden

Min chans till vad?

*asgarv* Ni är bra söta allihopa!!
Jag kan nog jaga runt Pucken i skogen om det är det han vill!!

Din chans kort och gott.

Hmmmmm näää men de andra tanterna tittar sååå märkligt på mig när jag helst plötsligt börjar skratta!!

Haha. Det är så det ska vara. O sen när de tittar på dig så ska du se helt galen ut o garva ännu mer.
*ond*

Ska prova det, det är ju bara typ 20 st kvar här, förut var vi 85 lite lättare att övertyga 20 att man e lite tokig.

Ska man lägga ut adressen till...... i signatur eller?

Vet inte... Kanske blir lite för mycket spam då. Hmmm. Svårt det där. Hehe.

Vi väntar en stund med det, bara vissa utvalda har fått adressen av mig!!

Åååå såååå roligt 1 HORA i telefon nu, ska bli kul att höra vad människor på den andra sidan av världen kan tänkas vilja ha hjälp med....

Hehe. Precis. Vi avvaktar så länge. *ler*

Ja vad kan man säga, dessa individer som knappt kan svenska och utbrister i låååånga haranger som man ej fattar något av. Sedan blir de fullständigt vansinninga när säger att man ej kan hjälpa dem för att man ej förstår deras svenska!

Jag hade en kille som ringde o lät jättesnäll o trevligt o på riktigt knackig svenska försökte förklara vad sim var fel på hans bil osv. Blev väldigt svårt att inte börja skratta när han sakligt förklarade att sätet i bilen brinnit. Hehe

Kan dock tänka mig att izah har bättre historier. Hehe

Ringde en nu och sa;

-På brevet jag öppnade, sa de att pengar tillbaka!! Var kan jag hämte det!

*asgarv* Helt jäkla underbart!!

Last edited:
Men izah..Jag trodde ju oxå att du jobbade som kaffetant o stod o delade ut pengarna o bjöd på kaffe o bullar o sa -vi ses nästa år igen på alla världens språk...:va :D

Men izah..Jag trodde ju oxå att du jobbade som kaffetant o stod o delade ut pengarna o bjöd på kaffe o bullar o sa -vi ses nästa år igen på alla världens språk...:va :D

Så är det NOT, för om det går min väh så kommer jag att byta avdelning och inriktning och kan bara säga BE AFRAIS BE VERY AFRAID!

Så är det NOT, för om det går min väh så kommer jag att byta avdelning och inriktning och kan bara säga BE AFRAIS BE VERY AFRAID!

Du bara lovar och lovar...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...