Skriv-vad-du-vill-tråden

:yoparty jag åt vofflor i går också :D gööööttttiiittt värre var de :)

fast ett viss gnäll var de allt på matgästerna som ville ha en massa annat mysko i smeten :rolleyes:

Människor som av olika anledningar ej inkommer med sin deklaration, gör man en skönsmässig uppskattning på hur mycket deras inkomst borde ha varit.

Ganska roligt utredningsarbete faktiskt, man får pussla å pilla och köra med kontantberäkning!

Oftas slutar det på 180 000 kr men det kan uppgå till i princip vad som helst, förra året skönade jag en kille till 500 000 kr. Han betalade.......

Människor som av olika anledningar ej inkommer med sin deklaration, gör man en skönsmässig uppskattning på hur mycket deras inkomst borde ha varit.

Ganska roligt utredningsarbete faktiskt, man får pussla å pilla och köra med kontantberäkning!

Oftas slutar det på 180 000 kr men det kan uppgå till i princip vad som helst, förra året skönade jag en kille till 500 000 kr. Han betalade.......

:hihi det kan jag tänka mig att han gjorde :)

Skönt att man har hjälp av en revisor så att det blir rätt. :näsblod måste ringa och beställa tid kom jag precis på.

:D Kan ju säga så här, när det är en revisor inblandad det är ju då vi hittar de stora felen, jag skulle ALDRIG lita på en revisor!!

:D Kan ju säga så här, när det är en revisor inblandad det är ju då vi hittar de stora felen, jag skulle ALDRIG lita på en revisor!!

Det värsta är ju att man inte klarar av vissa saker själv och är då utlämnad till en revisor. Min är en "vampyr" men bra på sitt jobb ävenom det kostar en hel del :gnissla

Dumma j*vla chef jag har. Såååå glad över att få nya tjänsten men nu stoppar hon mig, och "tvingar" mig att jobba med skatteparadis.:tummenner :censored :censored tycker jag, varför får man aldrig vara glad!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti