Skriv-vad-du-vill-tråden

Håller med. Hann knappt med i tråden när jag började hänga här.

Fick förövrigt igång min Dominator idag efter problem med batteriet. Äntligen.

Håller med. Hann knappt med i tråden när jag började hänga här.

Fick förövrigt igång min Dominator idag efter problem med batteriet. Äntligen.

Nä, det var tajder (tider) det, när det var som värst så kunde det komma en hel sida under tiden man höll på att skriva sitt eget inlägg...:crash

Dang, vilket underbart väder, kan inte bli bättre!
Tog en ordentlig omväg till jobbet och höll nästan på att strunta att köra in på parkeringen :hihi

Tjabba allihopa, vaknade på ett djävligt dåligt humör, tänkte att om jag tog en omväg till jobbet så skulle jag må bättre. Djävligt glad att mister blå inte var ute för det gick undan, lite väl snabbt.
Ibland fälls hornen ut och svansen drar i gasen.

Tjabba allihopa, vaknade på ett djävligt dåligt humör, tänkte att om jag tog en omväg till jobbet så skulle jag må bättre. Djävligt glad att mister blå inte var ute för det gick undan, lite väl snabbt.
Ibland fälls hornen ut och svansen drar i gasen.

Det som kallas inspirerad körning :crash :D

Kära Bullen.

Jag ska inhandulera en ny hoj (vilket år som helst. Ska först gå till tandläkaren och slänga några tusenlappar på honom) och har sneglat på Virago. Är jag galen som tänker så?
Är inte så intresserad av grusbus eller att köra fort rakt fram, utan vill luta mej tillbaka och njuta av kurvorna. Finns det förslag på trevliga hojar som kan ordna det?

Hälsningar
//Hon med noll koll och som tittar på en hoj och tänker "Skulle jag se bra ut på den?"

Kära Bullen.

Jag ska inhandulera en ny hoj (vilket år som helst. Ska först gå till tandläkaren och slänga några tusenlappar på honom) och har sneglat på Virago. Är jag galen som tänker så?
Är inte så intresserad av grusbus eller att köra fort rakt fram, utan vill luta mej tillbaka och njuta av kurvorna. Finns det förslag på trevliga hojar som kan ordna det?

Hälsningar
//Hon med noll koll och som tittar på en hoj och tänker "Skulle jag se bra ut på den?"
Svar från Bullen-redaktionen:
Nejdå, du är inte galen som tänker så, köp och kör den hoj du trivs med, inte den du tror du ser bäst ut på för det är och kommer alltid att vara en Ducati.
Lev idag, imorrn kan det vara för sent.

Svar från Bullen-redaktionen:
Nejdå, du är inte galen som tänker så, köp och kör den hoj du trivs med, inte den du tror du ser bäst ut på för det är och kommer alltid att vara en Ducati.
Lev idag, imorrn kan det vara för sent.

Får känslan av att du är smått partisk här. :7peta
Ska försöka leva imorrn och iallafall provköra Viragon jag spanat in (om den finns kvar). :)

Igår blev det fika vid Rosenhill och en sväng på Bulten,trevligt sällskap på turen:tummenupp få hojjar ute:(

Fortfarande folk ute och kör. 15 mil till på mätaren blev det idag. :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman