Skriv-vad-du-vill-tråden

Blä, åt för mycket till lunch,magen står som en ballong, hoppas den lägger sig innan jag skall sätta på mig MC-brallorna för hemfärd :(

Ja, alldeles perfekt och underbart hojväder nu på höstkvisten ja. Lite varmare handskar bara så är det skitskönt, framförallt med solen framme. Förstår inte dom som börjar ställa av sina hojar redan.

Kallt på hojen må jag säga :crash kanske dags att skruva dit värme handtag....

- - - Updated - - -

God morgon på er :banana

Morning Folks, idag blev det tunnelbanan, och jag tror att det blir inställning av hojen nästa fredag, dang.
Rätt skönt att sitta och läsa Metro, slippa stångas med bilister på vägen, men det kommer säkert bara att vara några dagar.

MMM och jag som var på strålande humör igår. Fint hoj väder 9 grader varmt......:tungan

men vad man bedrog sig. Hoj fan dog mitt i Bleckhorns tunneln :gnissla:huvet:gnissla:huvet
jaja bara ringa bärgare och dra fanskape ttill verkstaden. Hoppas problemet löses med det snaraste så man hinner köra ett tag till.
Tack till er alla som stannade och frågade hur läget var :-) Det finns hopp om mänskligheten. iallafall dom på två hjul :):krama

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman