Skriv-vad-du-vill-tråden

Morning, Kallt om fingrarna idag. Dags att dra på sig lovikkavantarna kanske :crash
Skam den som ger sig. Snart är det sommar igen.....

Hej: Jag vill uppmana alla som framöver tänkt lämna in sin Mc på service eller åtgärd på AVA mc att noga syna av hojen INNAN ni åker därifrån,för min mc fick en tråkig åkomma hos AVA när den va inlämnad där vilket jag också konfronterade dom med men såklart "blå nekade"dom :4skrika att det hänt där,,så nu är den ett försäkrings ärende,,:( och jag kommer hädanefter att lämna den någon annanstans oavsett om jag får åka en bit
// Tack för mig

Hej: Jag vill uppmana alla som framöver tänkt lämna in sin Mc på service eller åtgärd på AVA mc att noga syna av hojen INNAN ni åker därifrån,för min mc fick en tråkig åkomma hos AVA när den va inlämnad där vilket jag också konfronterade dom med men såklart "blå nekade"dom :4skrika att det hänt där,,så nu är den ett försäkrings ärende,,:( och jag kommer hädanefter att lämna den någon annanstans oavsett om jag får åka en bit
// Tack för mig

Alla vet att man inte lämnar något till AVA.
De som inte vet lär sig ganska fort.

Heeeelloooooo....

What's uuuuuup....

:longtimenosee
:glömdet
:fnissa
:banana

Finns det några här som skulle vara intresserade av att ta en en lite längre tur på kanske 3-4 dagar i vår/sommar ? då man skulle kunna arrangera lite trevliga stopp på vägen för att kunna få se något mer än man gör på vanliga eftermiddagstripp ?

Måste nästan säga att det är inte riktigt lika bra drag i den här tråden som det brukade...:näsblod

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back