Sifverts skruv?
Så heter den ja.... det som inte finns där är inte värt att använda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sifverts skruv?
Tur man tillhör rätt klubb här så man inte behöver oroa sig för
sånt.. Eller hur Newstead??![]()

Så heter den ja.... det som inte finns där är inte värt att använda.

SA NÅN KAFFE????
Kopp två på väg ner nu..ett par till så vaknar man nog..
Men vem faen beställde snö??![]()
Om du bara visste hur mycket jag kan göra för att jävlas med dig nu...![]()

För övrigt så gav jag upp mina tankar om att göra specialverktyg för att ta loss fjädrarna i framgaffeln för att slutföra renoveringen med oljebyte och annat...
Jag har varken tid ork eller lust... Så nu står benen hos MC Bolaget i Järfälla..
Surt som faen att man inte fixar det själv men rätt skönt att nån annan gör det så man vet att det blir rätt gjort...
Om du bara visste hur mycket jag kan göra för att jävlas med dig nu...![]()

Vissa grejer är jeffligt skönt att slippa göra själv (städa tex)... Blir det justering efter kroppsvikt också?
Ha! Du misslyckades. Den har lämnat ARN![]()

Med tanke på svenska postgången menar jag..
Vilken vecka som helst nu då...Med tanke på svenska postgången menar jag..

Nä, den har redan kommit. Fast fem timmar för tidigt så då var jag inte hemma såklart
Det ringde en från kundtjänst och sa att dom saknade portkod. På mitt svar om att jag ändå inte var hemma sa dom att dom behövde portkoden för att kunna lämna en avisering där det stod hur jag skulle göra. Fine, tänkte jag och lämnade portkoden.
Tänkte jag skulle hämta den på vägen hem från jobbet så jag drog hem på lunchen för att hämta aviseringen. På den stod det att jag skulle kontakta kundtjänst för att få en ny tid eller ändra leveransadress. Det kunde han väl för f-n ha tagit på en gång när han ringde istället
Nu kommer den till jobbet imorgon iaf!![]()

Ha! Du misslyckades. Den har lämnat ARN![]()
Det var som faen... Inte skickad med posten alltså..
Men visst blir man lite impad.. eller som när man föreslår att man kan pipa förbi deras terminal och hämta ut den så dom slipper åka ut... Men icke då...
Eller favoriten när man köper saker från Usa och dom skickas med posten... Då vet man att dom ska leverera men inte när...
Och varevige j*vla gång så levererar dom kl 11 på dan när man itne är hemma och då får man en lapp i brevlådan om att man inte var hemma utan får hämta den nån annanstans...
MEN RING DÅ FÖR IHLVT INNAN SÅ JAG VET ATT DOM KOMMER...
icke...
Kul att du få den imorgon iaf..
Väntar på en utvärdering!
Lugnt!! Går den med Pesten så lär den komma bort iaf...
Som DHL mao... Jag ger mig fan på att dom har folk som bara sätter lappar på dörren hos folk; men dom har inte med sig någon försändelse, utan man får ringa och boka utkörning eller åka till tjotahejti för att hämta pakethelvetet...
Fast dom som tagit priset hitintills var väl Ooops (ups) som lämnade min 12k kronors kardanaxel hos grannen.. När jag kom hem så stack hon ut huvet och sa att jag hade en lång och tung pinne att hämta hos henne.. Tur man har ärlig grannar...![]()
Idag har jag kört en så'n här med elmotor, det gjorde mig så glad att jag skrattade högt.Prototypen kostar bara så där en 4,5 mille, men det gör inget. Jag ska inte köpa den.
![]()

.. När jag kom hem så stack hon ut huvet och sa att hon ville ha en lång och tung pinne i sig. Tur man har ärliga grannar...![]()

Idag har jag kört en så'n här med elmotor, det gjorde mig så glad att jag skrattade högt.Prototypen kostar bara så där en 4,5 mille, men det gör inget. Jag ska inte köpa den.
![]()
Så du har alltså kört en Messerscmidt i modern tappning? Ballt!Hur va den att köra?

Pucko, det är ju prototypen. Den har ju inte kommit till produktionsfas ännu.Vad fan är det där??? 4,5 mille för en elmoppe....miljötänk i all ära men det finns ju gränser![]()

Där ser man....en del är ju ganska rakt på liksom
Vad fan är det där??? 4,5 mille för en elmoppe....miljötänk i all ära men det finns ju gränser![]()
Prexis! *haha* Jag kärade ner mig i Messerschmidten när jag såg den första gången och när jag såg den här ute på mässan igår, då stod jag bara och log som ett fån.
Ännu mer log jag när jag blev erbjuden att provköra idag, men den är inte riktigt klar ännu tyvärr. Tanken är att den ska maxa 90 km/h, kosta ca 80 000 och så drivas med elmotor (bensinmotor kommer också finnas, men den blir billigare). Den är tvåsitsig, man sitter på rad, har styre och är än så länge lite trögstyrd, men det lovade de skulle vara fixat till den kommer i produktion.
Det är kul med nya prylar, men frågan är om den kommer bli en hit? Inget lastutrymme och är tänkt att vara en stadsbil.![]()
Nu när du säger det kommer jag ju på att jag handlat där för sisådar 10 år sen.Finns nån affär vid lindhagensplan som har ALLT i skruvväg.
Kommer bara inte ihåg vad den heter...
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil