Skriv-vad-du-vill-tråden

[Quote = PJM; 4655785] Alpinvit, klart snyggaste färgen;) [/ quote]

Sugen på den i silver, får se vet inte om jag skall sälja bilen å köpa en till hoj lr kanske rätt och slätt behålla bilen och köpa en till hoj ändå.....:)

Godmorgon!

Det blir garanterat en bra dag. Strålande solsken och måndag! :D

Jasså det tycker du?? :mad:
Börjar dan med att vara så sjukt trött att jag funderade på om jag nog inte hade drabbats av sån där sömnparalys eller vaffan det nu heter..
Sen insåg jag ju att byta jeans var nödvändigt då gårkvällens grillning tydligen renderade i grillolja på dom andra...
I jeansen som ligger kvar hemma ligger pluppen för att komma in i
garaget samt hela kontoret. Så det blev till att vänta på att nån annan skulle in i garaget och folk är ju inte jättetidiga här direkt..

När jag slår på jobbdatorn så inser jag att nån ond liten datamänniska
har slagit på en policy som återställer allt jag jobbat ett gäng timmar med att få bort... Så nu kommer min maskin inte ihåg ett lösenord, användarnamn och en massa annat skit är spärrat.. :huvet
Och jag som var säker på att jag hade plockat bort alla deras adminrättigheter...

Kaffe har jag knappt hunnit druckit så nu är det kallt... Och klockan är precis lite över tio... JAG VILL HEEEEEM OCH SOOOOOVAAAAAAA! :gråta

annars är det lugnt... :hihi

En underbar dag idag... funderar nästan på att hoppa av måndagshatarklubben... sådana här måndagar får det gärna bli fler av. :)
Speciellt när man tittar ut genom fönstret och ser att solen skiner för fulla muggar.

Jasså det tycker du?? :mad:
Börjar dan med att vara så sjukt trött att jag funderade på om jag nog inte hade drabbats av sån där sömnparalys eller vaffan det nu heter..
Sen insåg jag ju att byta jeans var nödvändigt då gårkvällens grillning tydligen renderade i grillolja på dom andra...
I jeansen som ligger kvar hemma ligger pluppen för att komma in i
garaget samt hela kontoret. Så det blev till att vänta på att nån annan skulle in i garaget och folk är ju inte jättetidiga här direkt..

När jag slår på jobbdatorn så inser jag att nån ond liten datamänniska
har slagit på en policy som återställer allt jag jobbat ett gäng timmar med att få bort... Så nu kommer min maskin inte ihåg ett lösenord, användarnamn och en massa annat skit är spärrat.. :huvet
Och jag som var säker på att jag hade plockat bort alla deras adminrättigheter...

Kaffe har jag knappt hunnit druckit så nu är det kallt... Och klockan är precis lite över tio... JAG VILL HEEEEEM OCH SOOOOOVAAAAAAA! :gråta

annars är det lugnt... :hihi

Precis, det är måndag!:fakta

Och appropå onda små datamänniskor så ändrar våra datorer språk så att allt man skriver blir på Danska, pga. att våran server finns i Danmark... Och dessutom går det SKITSAKTA när jag skriver (hade fan kunnat sitta med hammare, huggmejsel och en marmortavla när jag skriver inlägg...) Amen fy fan för danskar!!!:mad:

Jag har hunnit med en hel hög med kaffe! :hihi

Ser ut att bli en bra vecka i allmänhet. Solen ska tydligen visa sig ända till helgen och på onsdag ska min nexus one komma :banana

Jag vill oxå hem

En underbar dag idag... funderar nästan på att hoppa av måndagshatarklubben... sådana här måndagar får det gärna bli fler av. :)
Speciellt när man tittar ut genom fönstret och ser att solen skiner för fulla muggar.

du e sååå välkommen till älska måndagsklubben tillsammans med pluggen...underbart med måndag..:yoparty:yoparty

Och appropå onda små datamänniskor så ändrar våra datorer språk så att allt man skriver blir på Danska, pga. att våran server finns i Danmark... Och dessutom går det SKITSAKTA när jag skriver (hade fan kunnat sitta med hammare, huggmejsel och en marmortavla när jag skriver inlägg...) Amen fy fan för danskar!!!:mad:

:rofl :rofl

Last edited:

Nån smart som tänkte nu igen...
*suck*
Jag fattar inte hur svårt det ska vara att sköta sina grouppolicies
på rätt sätt... :(

Jag har hunnit med en hel hög med kaffe! :hihi

Ser ut att bli en bra vecka i allmänhet. Solen ska tydligen visa sig ända till helgen och på onsdag ska min nexus one komma :banana

Jag vill oxå hem

Nu börjar jag också komma upp i en anselig dos kaffe här.. :D
börjar nästan bli talbar... :D

Nexus one?? coolt... Du får köra en review på den sen!
Själv börjar jag bli lite sugen på Nokia N900...
Telefon utan tangenbord driver mig till vansinne..
:fingaristorlekmedfalukorvar

Nu börjar jag också komma upp i en anselig dos kaffe här.. :D
börjar nästan bli talbar... :D

Nexus one?? coolt... Du får köra en review på den sen!
Själv börjar jag bli lite sugen på Nokia N900...
Telefon utan tangenbord driver mig till vansinne..
:fingaristorlekmedfalukorvar

Du får börja köra med kaffe intravenöst. Tidsinställt dropp kanske? ;)

Valet stod mellan HTC desire, X10 och N1. Blev N1 för att det är en "ren" Android så man inte behöver vänta på tredjepartsuppdateringar. Redaktionen för mobil.se sitter där jag jobbar så har fått hyfsad inside info om att den ska vara bra :D

Nu är hojen hämtad körde en liten repa extra 3.5mil totalt blev det. DET VAR NICE! :tummenupp Lite halt på sina ställen men det funkade bra. Ut o kör med er!

Nån smart som tänkte nu igen...
*suck*
Jag fattar inte hur svårt det ska vara att sköta sina grouppolicies
på rätt sätt... :(

åøæÅØÆ Du ser ju hur det ser ut nør jag skriver...:huvet

du e sååå välkommen till älska måndagsklubben tillsammans med pluggen...underbart med måndag..:yoparty:yoparty

Han kommer inte att hinna gå ur klubben om han uttalar sig så igen, han kommer att bli utkastad...:mad:

Och att jag skulle byta sida... Nä hellre borstar jag tänderna med slagborrmaskin.:fakta

Last edited:
Du får börja köra med kaffe intravenöst. Tidsinställt dropp kanske? ;)

Valet stod mellan HTC desire, X10 och N1. Blev N1 för att det är en "ren" Android så man inte behöver vänta på tredjepartsuppdateringar. Redaktionen för mobil.se sitter där jag jobbar så har fått hyfsad inside info om att den ska vara bra :D

Vadå tidsinställt??
Full patte rakt in bara tack så mycket! :hihi

Ahaa.. trevligt med såna grannar... :D
Sitter ju nu med en E71 med S60 ver3 på..
Tycker dom funkar hyffsat bra men man är så förb. låst med
det OS:et..

Han kommer inte att hinna gå ur klubben om han uttalar sig så igen, han kommer att bli utkastad...:mad:

Och att jag skulle byta sida... Nä hellre borstar jag tänderna med slagborrmaskin.:fakta

:skrattaåt
hörrö, du har nåt skit i dina O:n... :hihi

Neeeeh måndagar är faktiskt inte nån höjdare, hur man än vrider och vänder på dom... Det enda man vill är hem så fort som möjligt..
Helst redan igår... :D

@Pluggen
Du... Du kan ju alltid vara lite hEFtiG och köra ascii kod...
Håll ner Alt knappen och slå in koden på keypad delen på tangentbordet..
Du lär dig nog snart... :hihi

å Alt+0229
Å Alt+0197
ä Alt+0228
Ä Alt+0196
ö Alt+0246
Ö Alt+0214

Skitspännande dag idag på praktiken. Fick åka med en annan snubbe än vad jag brukar och han kör trailer så det fick inte jag köra. Vi hämtade lass från ett ställe, körde 100 meter till ett annat och dumpade det där... Gång på gång hela dagen. Efter tredje rundan så lessnade jag och plockad fram min bok. Hann väl med 100 sidor innan vi äntligen styrde hemåt.

Måndag... Ska nog fixa till en avatar nu...

Skitspännande dag idag på praktiken. Fick åka med en annan snubbe än vad jag brukar och han kör trailer så det fick inte jag köra. Vi hämtade lass från ett ställe, körde 100 meter till ett annat och dumpade det där... Gång på gång hela dagen. Efter tredje rundan så lessnade jag och plockad fram min bok. Hann väl med 100 sidor innan vi äntligen styrde hemåt.

Låter givande. :rolleyes:

Vad var det för bok? MCTeorin hoppas jag... ;)

hahahahahaha men livet på den positiva sidan e såå mycket bättre..bara kliva över nu och efter ngr " grupp möten " kommer även du tjoa ut äntligen måndag..:fakta :D:banana

Neeeeh måndagar är faktiskt inte nån höjdare, hur man än vrider och vänder på dom... Det enda man vill är hem så fort som möjligt..
Helst redan igår... :D

:fakta Fan jag visste väl att du var en tvättäkta homosapien.:D:D

@Pluggen
Du... Du kan ju alltid vara lite hEFtiG och köra ascii kod...
Håll ner Alt knappen och slå in koden på keypad delen på tangentbordet..
Du lär dig nog snart... :hihi

å Alt+0229
Å Alt+0197
ä Alt+0228
Ä Alt+0196
ö Alt+0246
Ö Alt+0214

Eller så KAN man ju ändra språket bara...:D:hihi

Se där ja! Den var ju klockren!:tummenupp:D Jag får nästan lust att göra dig vice-vice-ordförande i "Måndags-hatar-klubben":D:D

Last edited:
Låter givande. :rolleyes:

Vad var det för bok? MCTeorin hoppas jag... ;)

Jag kunde känna hur hjärncellerna smälte bort, en efter en.

Faktist inte. Har YKB-prov på fredag (...igen...) koncentrerar mej på den. Skiftade mellan det jag skrapat ihop på YKBn (vilket inte är mycket) och The Shadow Rising. Men sen så jeflar ska det pluggas! :fakta
I plugget så har vi ett program på datorn där vi kunde göra teoriprov och se hur vi låg till i teorin och jag bad om att de skulle lägga in MC-frågor och de gick bra på dom. Så är inte så orolig för det provet. :)

Se där ja! Den var ju klockren!:tummenupp:D Jag får nästan lust att göra dig vice-vice-ordförande i "Måndags-hatar-klubben":D:D

:D

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...