Skriv-vad-du-vill-tråden

Jupp! Ses vi på Hovet på lördag?:)

Tyvärr inte.
Har haft tillräckligt skoj den här månaden anser plånboken... :(

Tack, du är snäll du. Den är redan beställd och borde komma idag, men om den verkligen inte funkar så kanske jag hör av mig. :krama

Vad är det för headset då? Blev ju nyfiken om det är något du väntat på att de skall utveckla...
Själv var jag så pass begeistrad över mitt Jawbone, och det fungerade över förväntan i ett år, sen använde jag det inte på ett tag och nu är det dött. Nu suktar jag mest efter ett Scalo Cardo G4. :)

Vad är det för headset då? Blev ju nyfiken om det är något du väntat på att de skall utveckla...
Själv var jag så pass begeistrad över mitt Jawbone, och det fungerade över förväntan i ett år, sen använde jag det inte på ett tag och nu är det dött. Nu suktar jag mest efter ett Scalo Cardo G4. :)
Meeh, det var ju inget speciellt. Jag vägrar ha saker som måste sitta fast på örat för att fungera, det räcker att stoppa in pluttarna när jag måste höra, apparaten ska inte sitta på örat så jag vill ha själva enheten hängande runt halsen eller i fickan.

Det måste vara trådlöst, om man bortser från hörlurarna.

Det måste gå att byta ut hörlurarna så jag kan få bättre ljud om jag vill.

Måste kunna lyssna på musik.

Kompatibel med skitjobbtelefonen SE G700. *kräks*

Så till slut hittade jag modellen SE MW600. Vi får se om den duger. Den är lite för billig för att jag ska tro det, men dess föregångare har funkat till belåtenhet.

Oj, vad mycket detaljer det kom där. :rolleyes:

Så till slut hittade jag modellen SE MW600.

Förstår kraven och de är inte helt orimliga.
Den där borde funka med din lur, den kör helt vanlig BT och det är standard på alla lurar som har det.

Så lycka till, du blir säkert jättenöjd. :)

Ja är det inte jefligt intressant hur skojet alltid stoppas av surkartet plånboken??

Som fan... fast de utekvällar jag haft har varit riktigt bra så jag skall väl inte klaga. :yoparty

Last edited:
kan man få ett uttalande om luren nu då ??:mad:

funderar på om man skulle köpa sig en...

Den funkar :banana :D

Lite meckigt att ställa in accesspunkter men annars känns det som en riktigt bra lur. Har inte testat så mkt än men den verkar snabb och har ett lättanvänt gränssnitt. Massor med gratis apps på android market till skillnad från ifåns appstore också.

Får återkomma med fullständigt betyg när jag kört igenom den ordentligt. Borde inte dröja så länge... ska spendera fem timmar på ett tåg idag.

Edit: Pluggen släppte igenom den utan tull och skit också :Bugar

Last edited:
Förstår kraven och de är inte helt orimliga.
Den där borde funka med din lur, den kör helt vanlig BT och det är standard på alla lurar som har det.

Så lycka till, du blir säkert jättenöjd. :)
Det som irriterar mig är att jag ju HAR ett lite äldre BT-stereoheadset från SE (deras Walkman-serie, ca 3 år gammal) som jag varit supernöjd med, men den funkar inte med den "nya" telefonen. :mad:

Så, jag är skeptisk till motsatsen bevisats. *surkart*

Den funkar :banana :D

Lite meckigt att ställa in accesspunkter men annars känns det som en riktigt bra lur. Har inte testat så mkt än men den verkar snabb och har ett lättanvänt gränssnitt. Massor med gratis apps på android market till skillnad från ifåns appstore också.

Får återkomma med fullständigt betyg när jag kört igenom den ordentligt. Borde inte dröja så länge... ska spendera fem timmar på ett tåg idag.

Edit: Pluggen släppte igenom den utan tull och skit också :Bugar

toppen..får man fråga vart du beställde ??

Och givetvis stort tack till pluggen som släppte den utan avgifter..nu ska han få slippa mitt måndags älskande i 1 månad som tack..

och hoppas han gör mig samma tjänst när jag beställer..:Bugar:Bugar

Edit:FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAG...:banana:banana:banana

toppen..får man fråga vart du beställde ??

Och givetvis stort tack till pluggen som släppte den utan avgifter..nu ska han få slippa mitt måndags älskande i 1 månad som tack..

och hoppas han gör mig samma tjänst när jag beställer..:Bugar:Bugar

Edit:FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAG...:banana:banana:banana

http://www.international-orders.com...urer_id,0/option,com_emporium/Itemid,1/lang,/

Beställde i söndags och i onsdags försökte dom leverera hos mig så det var snabba ryck. Valde att den skulle skickas som "repair".

bra skit det här. Sitter på tåget och surfar, lyssnar på spotify och facebookar.. undrar om det går att beställa kaffe oxå eller om man måste förflytta sig till restaurangvagnen då :tungan

Fredag Fredag FREEEEEDAAAAAG!!! :rock
Ikväll blir det bubbel, fick just reda på att mäklarn skickat över handpenningen till vårt konto! :rock

bra skit det här. Sitter på tåget och surfar, lyssnar på spotify och facebookar.. undrar om det går att beställa kaffe oxå eller om man måste förflytta sig till restaurangvagnen då :tungan

Är väl bara säga åt närmsta fruntimmer att gå och hämta kaffe åt dig... är väl så det funkar? :va

Kollade på engadget om den lille...
Verkar rätt cool måste jag säga... Lite knepigt att dom inte
kör multitouch på den när det funnits ett tag och det ska vara
"top of the line"..
Däremot var speech2text funktionen läcker och verkar funka rätt okay.. :D
Min nästa blir dock med "fullsize" keyboard...
Jag och touch funkar inte... FFE heeeeeeela tiden... :hihi

Fredag Fredag FREEEEEDAAAAAG!!! :rock
Ikväll blir det bubbel, fick just reda på att mäklarn skickat över handpenningen till vårt konto! :rock

Är väl bara säga åt närmsta fruntimmer att gå och hämta kaffe åt dig... är väl så det funkar? :va

Grattis... Synd bara att dom försvinner åt andra saker istället..
Typ nya huset... :hihi

Jupps... Så det funkar!
det är färför jag jobbar på en arbetsplats med mest tjänstefo....kvinnor.. :hihi

Last edited:
Grattis... Synd bara att dom försvinner åt andra saker istället..
Typ nya huset... :hihi

Nja, visst går det till det nya huset men det känns ändå skönt då detta gör att köpet gått igenom så pass att vi fått pengar ifall de backar ur.
Sen är det aldrig fel när det trillar in 200k på kontot. :)

Kollade på engadget om den lille...
Verkar rätt cool måste jag säga... Lite knepigt att dom inte
kör multitouch på den när det funnits ett tag och det ska vara
"top of the line"..
Däremot var speech2text funktionen läcker och verkar funka rätt okay.. :D
Min nästa blir dock med "fullsize" keyboard...
Jag och touch funkar inte... FFE heeeeeeela tiden... :hihi
Fast det är multitouch.. http://mobil.se/webb-tv/Video-Multitouch-till-Google-Nexus-One-1.306666.html

Nja, visst går det till det nya huset men det känns ändå skönt då detta gör att köpet gått igenom så pass att vi fått pengar ifall de backar ur.
Sen är det aldrig fel när det trillar in 200k på kontot. :)

Jo det är ju sant... men det skulle ju sitta rätt bra om det dök in 200k på kontot som man fick spendera på nåt ovetttigt istället...
Elelr ja.. iaf istället för att fylla alla bottenlösa hål som finns i ekonomin..

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti