Skriv på

Varför är man emot dessa kameraskåp ? De står där de står och det är ju inte så att de direkt spionerar på era privatliv. Plus ett flertal sh-medlemmar brukar ju berätta om hur de kör ifrån polisen ständigt, så hur svårt är det att köra ifrån ett kameraskåp !! :kocko

Last edited:
musse skrev:
Varför är man emot dessa kameraskåp ? De står där de står och det är ju inte så att de direkt spionerar på era privatliv. Plus ett flertal sh-medlemmar brukar ju berätta om hur de kör ifrån polisen ständigt, så ju svårt är det att köra ifrån ett kameraskåp !! :kocko

:tummenupp :D :rofl

musse skrev:
Varför är man emot dessa kameraskåp ? De står där de står och det är ju inte så att de direkt spionerar på era privatliv. Plus ett flertal sh-medlemmar brukar ju berätta om hur de kör ifrån polisen ständigt, så hur svårt är det att köra ifrån ett kameraskåp !! :kocko

:tummenupp :tummenupp

Som hojåkare har vi inte så mycket att frukta för kamerorna. :tungan

HusabergForce skrev:
Lugn Glenning,gäller bara hojar över 700cc :tummenupp :rofl :rofl :rofl :7peta

Frågan kvarstår dock. Tror du verkligen att kamerorna försvinner pga att man skriver på en sådan lista? :tungan :7peta

Jag är nog mest orolig när jag väl har fått upp farten på min gamla dieseltraktor. När man har kämpat ett par mil för att komma upp i fart skall man då behöva sänka farten pga att det KANSKE finns en kamera i lådan. :( In med en kamera i varje låda så att man vet att man kommer med på bild. Ibland får man vänte så länga på sina bilder. :lol

JoS skrev:
Som hojåkare har vi inte så mycket att frukta för kamerorna. :tungan

Tyvärr så har jag hört att dom nye skåpen tar bilder på bägge håll. Den tar när man kommer o den tar när man kört förbi, :huvet Men sen om det e sant eller inte vet jag ej.

YappE skrev:
Tyvärr så har jag hört att dom nye skåpen tar bilder på bägge håll. Den tar när man kommer o den tar när man kört förbi, :huvet Men sen om det e sant eller inte vet jag ej.

jaha ? vaddå nummerskylten är ju givetvis uppfälld :7peta eller så tar man bort den helt enkelt

Snacka om att listan börjar bli lång, synd att vi ändå inte blir av med skiten.. :huvet

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard