Skriv på

Varför är man emot dessa kameraskåp ? De står där de står och det är ju inte så att de direkt spionerar på era privatliv. Plus ett flertal sh-medlemmar brukar ju berätta om hur de kör ifrån polisen ständigt, så hur svårt är det att köra ifrån ett kameraskåp !! :kocko

Last edited:
musse skrev:
Varför är man emot dessa kameraskåp ? De står där de står och det är ju inte så att de direkt spionerar på era privatliv. Plus ett flertal sh-medlemmar brukar ju berätta om hur de kör ifrån polisen ständigt, så ju svårt är det att köra ifrån ett kameraskåp !! :kocko

:tummenupp :D :rofl

musse skrev:
Varför är man emot dessa kameraskåp ? De står där de står och det är ju inte så att de direkt spionerar på era privatliv. Plus ett flertal sh-medlemmar brukar ju berätta om hur de kör ifrån polisen ständigt, så hur svårt är det att köra ifrån ett kameraskåp !! :kocko

:tummenupp :tummenupp

Som hojåkare har vi inte så mycket att frukta för kamerorna. :tungan

HusabergForce skrev:
Lugn Glenning,gäller bara hojar över 700cc :tummenupp :rofl :rofl :rofl :7peta

Frågan kvarstår dock. Tror du verkligen att kamerorna försvinner pga att man skriver på en sådan lista? :tungan :7peta

Jag är nog mest orolig när jag väl har fått upp farten på min gamla dieseltraktor. När man har kämpat ett par mil för att komma upp i fart skall man då behöva sänka farten pga att det KANSKE finns en kamera i lådan. :( In med en kamera i varje låda så att man vet att man kommer med på bild. Ibland får man vänte så länga på sina bilder. :lol

JoS skrev:
Som hojåkare har vi inte så mycket att frukta för kamerorna. :tungan

Tyvärr så har jag hört att dom nye skåpen tar bilder på bägge håll. Den tar när man kommer o den tar när man kört förbi, :huvet Men sen om det e sant eller inte vet jag ej.

YappE skrev:
Tyvärr så har jag hört att dom nye skåpen tar bilder på bägge håll. Den tar när man kommer o den tar när man kört förbi, :huvet Men sen om det e sant eller inte vet jag ej.

jaha ? vaddå nummerskylten är ju givetvis uppfälld :7peta eller så tar man bort den helt enkelt

Snacka om att listan börjar bli lång, synd att vi ändå inte blir av med skiten.. :huvet

Nyheter
2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

Back