Skriv på

Varför är man emot dessa kameraskåp ? De står där de står och det är ju inte så att de direkt spionerar på era privatliv. Plus ett flertal sh-medlemmar brukar ju berätta om hur de kör ifrån polisen ständigt, så hur svårt är det att köra ifrån ett kameraskåp !! :kocko

Last edited:
musse skrev:
Varför är man emot dessa kameraskåp ? De står där de står och det är ju inte så att de direkt spionerar på era privatliv. Plus ett flertal sh-medlemmar brukar ju berätta om hur de kör ifrån polisen ständigt, så ju svårt är det att köra ifrån ett kameraskåp !! :kocko

:tummenupp :D :rofl

musse skrev:
Varför är man emot dessa kameraskåp ? De står där de står och det är ju inte så att de direkt spionerar på era privatliv. Plus ett flertal sh-medlemmar brukar ju berätta om hur de kör ifrån polisen ständigt, så hur svårt är det att köra ifrån ett kameraskåp !! :kocko

:tummenupp :tummenupp

Som hojåkare har vi inte så mycket att frukta för kamerorna. :tungan

HusabergForce skrev:
Lugn Glenning,gäller bara hojar över 700cc :tummenupp :rofl :rofl :rofl :7peta

Frågan kvarstår dock. Tror du verkligen att kamerorna försvinner pga att man skriver på en sådan lista? :tungan :7peta

Jag är nog mest orolig när jag väl har fått upp farten på min gamla dieseltraktor. När man har kämpat ett par mil för att komma upp i fart skall man då behöva sänka farten pga att det KANSKE finns en kamera i lådan. :( In med en kamera i varje låda så att man vet att man kommer med på bild. Ibland får man vänte så länga på sina bilder. :lol

JoS skrev:
Som hojåkare har vi inte så mycket att frukta för kamerorna. :tungan

Tyvärr så har jag hört att dom nye skåpen tar bilder på bägge håll. Den tar när man kommer o den tar när man kört förbi, :huvet Men sen om det e sant eller inte vet jag ej.

YappE skrev:
Tyvärr så har jag hört att dom nye skåpen tar bilder på bägge håll. Den tar när man kommer o den tar när man kört förbi, :huvet Men sen om det e sant eller inte vet jag ej.

jaha ? vaddå nummerskylten är ju givetvis uppfälld :7peta eller så tar man bort den helt enkelt

Snacka om att listan börjar bli lång, synd att vi ändå inte blir av med skiten.. :huvet

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back