Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tittar man på skuggan så ser det ut som en synvilla. I själva verket är han långt ifrån att skrapa hjälmen. Men jag håller med om att det ser nära ut.![]()
Om du tycker att <5 cm är "långt ifrån" så vore det intressant att veta vilken enhet du mäter "nära" med. Mikrometer? Ångströmsenhet?![]()
Eftersom jag inte var där med ett måttband då bilden togs så vill jag inte kommentera hur långt eller kort han var ifrån.Men som det ser ut på skuggan så skrapade han inte hjälmen iaf. Det var väl det tråden handlade om
![]()
det finns en bild på herr mcguinnes hjälm i någon hojtidning där dom raporterar från samma gp. kommer inte ihåg vilken.. och jag kan lova dig att det där är nog ingen synvilla..då han faktiskt skrapade hjälmen i räcket under körnignen
Vann han?
kommer ej ihåg.. sist jag läste tidningen så låg den på jobbet. jag är ledsen
det finns en bild på herr mcguinnes hjälm i någon hojtidning där dom raporterar från samma gp. kommer inte ihåg vilken.. och jag kan lova dig att det där är nog ingen synvilla..då han faktiskt skrapade hjälmen i räcket under körnignen
En till som ligger tätt. Ser dock ut att kunna vara några nanometer tillgodo
Föraren kan vara Steve Plater, osäker på det.
![]()
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna