Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ORD! har testat flera gånger, r1 00 mot r1 02-03Teo skrev:Alla spöar R1 02-03. 98-01 är klart piggare. HEJA FÖRGASARRETTORNA!
Ähh.. det måste ha berott på föraren. förgasar modellen kanske upplevs som vassare på grund av det sämre mellanregistret men prestandan skiljer dom inte åt nämnvärt. och om något, så knappast åt förgasarmodellens fördel. Förövrigt så måste det vara något fel på GSXr en i filmen, alla som provat vet att susukin går värre, allra helst i högre farter, inte mycket men lite.blom skrev:ORD! har testat flera gånger, r1 00 mot r1 02-03
espa skrev:Ähh.. det måste ha berott på föraren. förgasar modellen kanske upplevs som vassare på grund av det sämre mellanregistret men prestandan skiljer dom inte åt nämnvärt. och om något, så knappast åt förgasarmodellens fördel. Förövrigt så måste det vara något fel på GSXr en i filmen, alla som provat vet att susukin går värre, allra helst i högre farter, inte mycket men lite.
Hahaha... jag älskar denna humor!!!!!tarmac skrev:Varför testar man roll'on på hojar?
Min har gått 1200mil och luktar inte svett än.
![]()
Ok det är tydligt att det skiljer mycket från hoj till hoj för dom gånger jag jämfört så har jag upplevt det tvärtom, och visst kan registret skilja sej åt fast effekten är den samma. dock är skillnaden mellan modellerna motormässigt rätt liten och knappast nått att haka upp sej på, ser man dock till hela hojen så är 02 an en klart bättre hoj på alla punkter.mojjsan skrev:tidigare insprutning på r1 så är det väl till förgassar rettans fördel,slipper ju den sk f-dröjningen på på/avslag gas, om det ens skulle skilja ngt i mellan register tvivlar jag på,för effekten skiljer ju inget förän -03, jag har kört -02 och den går sämre än min -99 iaf som jag upplevde det !!
espa skrev:Ok det är tydligt att det skiljer mycket från hoj till hoj för dom gånger jag jämfört så har jag upplevt det tvärtom, och visst kan registret skilja sej åt fast effekten är den samma. dock är skillnaden mellan modellerna motormässigt rätt liten och knappast nått att haka upp sej på, ser man dock till hela hojen så är 02 an en klart bättre hoj på alla punkter.
espa skrev:...... och visst kan registret skilja sej åt, fast effekten är den samma. dock är skillnaden mellan modellerna motormässigt rätt liten och knappast nått att haka upp sej på,.....
Vem fan ä död?obruT skrev:han är ändå död....
så sluta tracka om hög vikt..

enduroemil skrev:Hummmmm det luktar moppefucko om den här tråden. Nån som har glömt sin rollon![]()
Till JonaZ: Det selar ingen roll vilken 1000cc du kommer att köpa ingen är seg! 0-100km/h på runt 4 sekunder är nog fort för alla.
Du är rädd för att den ska vara seeeeeg!? Vad har du kört innan? Rossis räser hoj eller kanske Formula 1?
JonaZ skrev:Det va värst vad alla va proffs på bedömmnigar helt sonika...
Allt ja ville få ett svar på va om sukkan verkligen är så seeg som den framhäver i denna filmsnutt???
Har kört en gpz900r som första hoj bytte till en r1 03 sedan blev det retard som nu har sålts o nu vill ja ha snabb snabb snabb cykel o fastnat för sukka gixxer 1000.
Blev bara lite chockad över att den va så seg i fimen så ville bara ha lite mer klarhet i det...
blom skrev:ORD! har testat flera gånger, r1 00 mot r1 02-03
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda