skrämmande test kan det va sant!!!

JonaZ skrev:
Blev bara lite chockad över att den va så seg i fimen så ville bara ha lite mer klarhet i det...

Om det är samma "test" som länken ovan avser så undrar jag verkligen var du får det "sega" ifrån? Enligt mig är det målfoto på de båda. Att haka upp sig på att en hoj är _aningens_ slöare än en annan i farter över 250 är enligt mig fånigt, för att inte tala om prepubertalt. Och, som andra redan nämnt, varför över huvud taget hänga upp sig på ett sånt skit-test som inte är det minsta vetenskapligt?

Du ska väl köpa en hoj du _gillar_, eller är det enbart poserfaktor du är ute efter?

Rigge skrev:
Seg är väl fel ord men 1000 kubikare är inte så jävla vassa så dom är okörbara som vissa verkar påstå.

Nej okörbara kan dom inte vara. Det är ju bevisat, det finns många här på forumet som har en 1000cc räser hoj och fortfarande lever. Då måste det gå att köra dom ju :) Fast det är nog tillräkligt med drag i dom för att de flästa ska bli någorlunda nöjda. Annars kan man ju köpa en Volvo 740 :banana

enduroemil skrev:
Nej okörbara kan dom inte vara. Det är ju bevisat, det finns många här på forumet som har en 1000cc räser hoj och fortfarande lever. Då måste det gå att köra dom ju :) Fast det är nog tillräkligt med drag i dom för att de flästa ska bli någorlunda nöjda. Annars kan man ju köpa en Volvo 740 :banana

Ska man köpa nåt för såpass mycket pengar vill man väl inte bli någorlunda nöjd? Klart grejerna ska röra på sig.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D