Skolstart

Madrock

Road slickers
Gick med
18 Jul 2006
Hoj
Yamaha MT-09 2016
Det här har absolut inget med mc:s att göra men jag e så jävla nervös att jag måste få skriva av mig... Ska Börja gymnasiet imorgon och jag e så nervös att jag snart spyr Hade vart coolt att komma på min hoj men eftersom jag fyller år om 3 dagar kommer det ta ett tag innan jag kan åka... så det får la bli moppen dit.... pissigt men jaja kan inte göra nått åt saken. nån som har nått tips på hur man blir mindre nervös?

Madrock skrev:
2392861 Det här har absolut inget med mc:s att göra men jag e så jävla nervös att jag måste få skriva av mig... Ska Börja gymnasiet imorgon och jag e så nervös att jag snart spyr Hade vart coolt att komma på min hoj men eftersom jag fyller år om 3 dagar kommer det ta ett tag innan jag kan åka... så det får la bli moppen dit.... pissigt men jaja kan inte göra nått åt saken. nån som har nått tips på hur man blir mindre nervös?

usch.... skämsvarning på ta moppe till gymnasiet :FU

jag tog mitt körkort på tidigt på våren så hade kortet i princip hela våren i 9an :arsele

ta det lungt bara, kolla på någon bra film å sen sova gott

Madrock skrev:
2392861 Det här har absolut inget med mc:s att göra men jag e så jävla nervös att jag måste få skriva av mig... Ska Börja gymnasiet imorgon och jag e så nervös att jag snart spyr Hade vart coolt att komma på min hoj men eftersom jag fyller år om 3 dagar kommer det ta ett tag innan jag kan åka... så det får la bli moppen dit.... pissigt men jaja kan inte göra nått åt saken. nån som har nått tips på hur man blir mindre nervös?
MMM samma häär.. Jävlit läskit att man inte känner någon :confused: ..Käns lite konstgt att åka moppe till gymnasiet.. Kan man det eller blir man töntförklarad då???:va

Mxburn skrev:
2392893 MMM samma häär.. Jävlit läskit att man inte känner någon :confused: ..Käns lite konstgt att åka moppe till gymnasiet.. Kan man det eller blir man töntförklarad då???:va
töntförklarad

Mxburn skrev:
2392893 MMM samma häär.. Jävlit läskit att man inte känner någon :confused: ..Käns lite konstgt att åka moppe till gymnasiet.. Kan man det eller blir man töntförklarad då???:va

ta inte illa upp.. men på vår skola han man blivigt töntförklarad. Scooter är okej dock, det är inte lika töntigt. Själv börjar jag 2an imorrn, känns rätt skönt ändå för mina dagar kommer bli kortare. har jobbat 8-16:30 varje vardag i sommar.
vilken linje ska ni börja då?:) jag går teknik/data

Gondala skrev:
2392903 ta inte illa upp.. men på vår skola han man blivigt töntförklarad. Scooter är okej dock, det är inte lika töntigt. Själv börjar jag 2an imorrn, känns rätt skönt ändå för mina dagar kommer bli kortare. har jobbat 8-16:30 varje vardag i sommar.
Jag ska börja praktisk utbildning/el.. Jobba 3dagar skola 2:yoparty

Gondala skrev:
2392903 ta inte illa upp.. men på vår skola han man blivigt töntförklarad. Scooter är okej dock, det är inte lika töntigt. Själv börjar jag 2an imorrn, känns rätt skönt ändå för mina dagar kommer bli kortare. har jobbat 8-16:30 varje vardag i sommar.
Jag ska börja personbils teknik.. Hehe Ska ställa moppen en bra bit bort och gå resten av biten :P :yoparty Varför kunde inte mamma och pappa pippat 4-5 månader tidigare ....

skolstart

själv har man tur och börjar på torsdag...då blir det mc dit

3:an fordon

Du vill inte få en töntstämpel första dan i skolan.

Vi i min klass mobbar fortfarande en kille för vad som hände första veckan i ettan. Ska börja trean nu...

jag ska börja första året på gymnasiet nu.. ska gå teknik med ingengörs inriktning :S + att det blir ca 2 timmars buss resa varje dag :S :(

lundinrobin skrev:
2392921 själv har man tur och börjar på torsdag...då blir det mc dit

3:an fordon
Börjar på torsdag jag med. Längtar faktist lite på att börja.... jag är nog skadad. Men det är ju en jävlit skoj linje jag går, så det kanske inte är så konstigt...

Börjar 2:an fordon btw :)

Själv började man i Torsdags.. NV, andra året... jobbigt som stryk..

Torsdag, Teknik

Loy skrev:
2392954 Du vill inte få en töntstämpel första dan i skolan.

Vi i min klass mobbar fortfarande en kille för vad som hände första veckan i ettan. Ska börja trean nu...

Vad gjorde han då?

Seriöst, vem bryr sig igentligen om vad man åker till skolan, tror ingen tycker att det spelar roll, förutom de som åker mc och är tvungna att kommentera.. Haha och när du kommer på mc kommer ju ingen ens komma ihåg att du åkte moppe..

Men hur jobbigt är det o börja ny skola, jag gjorde det i 6an, kände 3 pers sen innan, som jag inte ens hade snackat med nåt typ senaste åren.. Var inget speciellt med det, bara kul som fan..

dezyn skrev:
2393083 Vad gjorde han då?

Seriöst, vem bryr sig igentligen om vad man åker till skolan, tror ingen tycker att det spelar roll, förutom de som åker mc och är tvungna att kommentera.. Haha och när du kommer på mc kommer ju ingen ens komma ihåg att du åkte moppe..

Men hur jobbigt är det o börja ny skola, jag gjorde det i 6an, kände 3 pers sen innan, som jag inte ens hade snackat med nåt typ senaste åren.. Var inget speciellt med det, bara kul som fan..

du har närver av stål

Madrock skrev:

Tänk om du gör bort dig.. Hua mig.. Inte nådigt!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park