Skittidning...

heliac

Låg komp sliter mindre
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Hayabusa Turbo
Skulle åka å jobba natt så jag kollade efter nån tidning att fördriva tiden med. Fick se nya Bike med en stor bild på en wheelande R1:a och texten
"Effektmonstret 180 hästar". Tro nu inte att det något som helst repotage i tidningen för det. Brukar inte köpa tidningen och lär fan inte börja med det heller. :mad:

Köpte tidningen för några veckor sedan med exakt samma tanke: AHA, nya R1:an provkörd!! MEN, icke sa nicke! :arsele

Blåst på 50:- :4skrika :4skrika

Superbike provkör 04a modellerna i februari nummret.

Lär ju bli inköp.

:banana

Jag skrev till bike och sa hur besviken Jag var och att en tidning ska bygga på bra journalistik och inte på att andra gör podukter. Jag fick svaret att det var fler som sagt att de var besvikna och att bike bad om ursäkt och att de nog skulle tänka om osv osv. men Jag är inte lika kåt på nästa bike nummer i alla fall.

heliac skrev:
Skulle åka å jobba natt så jag kollade efter nån tidning att fördriva tiden med. Fick se nya Bike med en stor bild på en wheelande R1:a och texten
"Effektmonstret 180 hästar". Tro nu inte att det något som helst repotage i tidningen för det. Brukar inte köpa tidningen och lär fan inte börja med det heller. :mad:
skit i R1an, berätta om din hoj, uppborrad eller blackbird motor?

heliac skrev:

Har också tänkt starta en tråd om det. Tycker det är för jävligt.

heliac skrev:
BlackBirdmotor trycksatt med ca 1 bar. :tummenupp

Hur bra passar Blackbirdmotorn i Fireblade chassit?? Mkt modefiering?
Motorn ger i hk? Årsmodell på chassi och motor? Mer mer! Bilder? Såg förj-vla frän ut på lillbilden :tummenupp

Tänker inte förnya min prenumeration denna gång. Har i ett års tid förbannat mig själv för att jag tog prenumerationen, IGEN. Tyvärr finns det ju inget bra svenskt alternativ utan man får kika på utländska tidningar isf.

"Performance Bikes" verkar bra! Tror det är en UK-tidning...
Kikade lite i den igår.

Kay skrev:
"Performance Bikes" verkar bra! Tror det är en UK-tidning...
Kikade lite i den igår.

Yep!
Sen finns Fast Bikes, T.W.O (Two Wheels Only)... dom e också rätt bra!

Ps. Fick med en pocketbok om Barry Sheene när jag köpte T.W.O i slutet av sommaren. sånt e ju inte fel.... Ds.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park