Skitsnackstråden

• Thread starter Thread starter SGM
  • Start date Start date
mötte två hojar(skiljda omgångar) och har en liten fråga om hans motvinkning:
betyder "jag håller handen som en pistol och pekar snett neråt":

Tjena jag kör glidare, jag är cool ?
jag ska skjuta dig i foten ?
ÖJ! kolla dåligt väglag ?
EEEEEEYYY MANNEN du har pounka! ?

kan det inte vara "svinkallt om fingrarna så att tvåfingrars-greppet på kopplingshandtaget frusit fast"-vinkningen? :rolleyes:

kan det inte vara "svinkallt om fingrarna så att tvåfingrars-greppet på kopplingshandtaget frusit fast"-vinkningen? :rolleyes:

det var varmt och mitt på dagen så det borde inte vara det men man vet ju aldrig. :va

Funderar på om det var raggninsrepliken "snygga skor, ska vi knulla?" då jag förmodligen ser ut som en brud med hjälmen på :gnissla

Fick offert för försäkring på en GSX-R 1000 från Länsförsäkringar (tänkte att man kanske kunde få lite billigare för jag har andra prylar försäkrade där...)

En helförsäkring per helår kostar 102 168 kr
Och en halvförsäkring per helår kostar 75 567 kr

..josåatte....:rolleyes:

Fick offert för försäkring på en GSX-R 1000 från Länsförsäkringar (tänkte att man kanske kunde få lite billigare för jag har andra prylar försäkrade där...)

..josåatte....:rolleyes:

Årsmodell?

Du skulle ha sagt att jag skall inte KÖPA försäkringsbolaget..Länsförsäkringar var mitt näst bästa alt till försäkring i år. Men du är av följande 1)Fel kön 2) Fel ålder 3)Fel bostadsort4)Fel hojval.

Bara av intresse vad kostade enbart trafikdelen:va

Knäskrap är ute...

Här är en kille som gör det jag prövade i hårnålen på Gröndal... han lyckas lite bättre.
Kolla ca 1,10 in i filmen, det är hjälmskrap som gäller.
[YOUTUBE-ID]4Ov43cWkYIA[/YOUTUBE-ID]

Här är en kille som gör det jag prövade i hårnålen på Gröndal... han lyckas lite bättre.
Kolla ca 1,10 in i filmen, det är hjälmskrap som gäller.

Den har man sett och jag undrar ännu varför? :va:va:va

Vurpar han nästa kurva lär ju den hjälmen funka sketa bra.. :pangihuve

alla vet att 1000cc är för cheyer med små snåppar! :D:tungan

:hihi - ja, brukas de enbart på gata så är det lite så, kan man vri' ur dem ordentligt på banan (och inte bara på rakan) så skall man ha cred.

600orna är mer än tillräckliga på banan, och fan så mycket smidigare när det svänger (och ofantligt mycket enklare att köra).

/J

:hihi - ja, brukas de enbart på gata så är det lite så, kan man vri' ur dem ordentligt på banan (och inte bara på rakan) så skall man ha cred.

600orna är mer än tillräckliga på banan, och fan så mycket smidigare när det svänger (och ofantligt mycket enklare att köra).

/J

ändå behövdes det att du skulle bli smiskad på fingrarna av nått gammalt härke från början av 90talet :tungan:D:tuttar

• Gilla
Reaktioner: SGM
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back