Skitsnackstråden

• Thread starter Thread starter SGM
  • Start date Start date
Jag skulle behöva en hondamatad åkgräsklippare. Dom här Briggs&Stratton har snart klippt sitt sista gräs hemma hos mig.

En Kawa KX-500 skulle duga gott... Polaren har en gammal Gixxer 750 maskin liggandes, kanske skulle bygga en klippare på den...

Fick det här svaret på min Blocketannons det måste vara seriöst:

Thanks for your response.
I agree with the price, So for me to make the payment of the bike send me the details below :

Name:
PayPal Email address
Cell Phone No.:
Total Cost of the item.

Or you can send me a paypal money request, so once i receive the details i will go ahead with the payment through PayPal and then i will contact my shipping company after you get the payment. I will need your home address for the Bike to be Picked Up.to my address.

Please Advice.

Vilken kille, försöka på en hoj för 10500:-

Det dök upp lite sådant, och ett sms (!) på engelska med skumma länkar, på min annons geggräsern. :hihi Det lär ju finnas folk som går på det med, annars skulle de ju inte bemöda sig...

Någon av grabbarna som var med på Mantorp med Actionpics som vill byta en tshirt? Min i medium är väl tight, söker large. :)

Last edited by a moderator:
Fick det här svaret på min Blocketannons det måste vara seriöst:

Thanks for your response.
I agree with the price, So for me to make the payment of the bike send me the details below :

Name:
PayPal Email address
Cell Phone No.:
Total Cost of the item.

Or you can send me a paypal money request, so once i receive the details i will go ahead with the payment through PayPal and then i will contact my shipping company after you get the payment. I will need your home address for the Bike to be Picked Up.to my address.

Please Advice.

Vilken kille, försöka på en hoj för 10500:-

Skoja inte, jag fick ett liknande SMS från en Engelsman som heter Hector Gonza, som ville jag skulle maila honom, gjorde det men självklart med svensk text, kul och se om han kan svara på det...och det på en cross för 7500 kr..

Någon av grabbarna som var med på Mantorp med Actionpics som vill byta en tshirt? Min i medium är väl tight, söker large. :)

Medium här med..men den tog ena dottern som nattsärk:D

Last edited:
Skoja inte, jag fick ett liknande SMS från en Engelsman som heter Hector Gonza, som ville jag skulle maila honom, gjorde det men självklart med svensk text, kul och se om han kan svara på det...och det på en cross för 7500 kr..

Jorå, Mr Hector Gonza SMSade mig imorse, han tyckte att allt va OK o ville att jag skulla maila honom på hurstonrope@gmail.com så skulle han skeppa iväg hojen.

Vilket stolpskott på en hoj för 10k :va

om man åker ner på stan en fredagkväll och letar rätt på cityringsgänget tror ni man kan byta bort sina begagnade knäpuckar mot nya?? eller har dom redan vinkelslipat ner sina?? :va

om man åker ner på stan en fredagkväll och letar rätt på cityringsgänget tror ni man kan byta bort sina begagnade knäpuckar mot nya?? eller har dom redan vinkelslipat ner sina?? :va

Hahahaahahahaa...sätt ut en bytesannons här vettja. :D Du har för låg sadelhöjd, och för långa ben. :mattias :banana

Jag tror dom köper färdigslipade av TEpåsen

Banjoracing

Även i banjo skogarna har dom tävlingar

Håll i hatten :galen

[YOUTUBE-ID]Uc96eX34Qcw[/YOUTUBE-ID]

mötte två hojar(skiljda omgångar) och har en liten fråga om hans motvinkning:
betyder "jag håller handen som en pistol och pekar snett neråt":

Tjena jag kör glidare, jag är cool ?
jag ska skjuta dig i foten ?
ÖJ! kolla dåligt väglag ?
EEEEEEYYY MANNEN du har pounka! ?

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back