SGM
BTG 8:20
ändå behövdes det att du skulle bli smiskad på fingrarna av nått gammalt härke från början av 90talet![]()
Tsssk, är du så ung att du är född 90? Då är du väl knappast att kvala in som ett gammalt härke?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ändå behövdes det att du skulle bli smiskad på fingrarna av nått gammalt härke från början av 90talet![]()
....det är det dummaste du kan göra, sorry. Du har en grym banpiska, boka storbana och ta tillfället i akt...
- ja, brukas de enbart på gata så är det lite så, kan man vri' ur dem ordentligt på banan (och inte bara på rakan) så skall man ha cred.
600orna är mer än tillräckliga på banan, och fan så mycket smidigare när det svänger (och ofantligt mycket enklare att köra).
/J
Fick offert för försäkring på en GSX-R 1000 från Länsförsäkringar (tänkte att man kanske kunde få lite billigare för jag har andra prylar försäkrade där...)
..josåatte....![]()
alla vet att 1000cc är för cheyer med små snåppar!![]()
http://www.blocket.se/angelholm/Honda_CBR_1000_RR_Repsol_34561555.htm?ca=9&w=3
Vill ha begäret har sugit tag i mig och bränner sig in i skallen. Någon som vill köpa min nuvarande?![]()
alla vet att 1000cc är för cheyer med små snåppar!![]()
Haha... Ta mig inte för seriöst. Jag är svag för Repsol-lacken bara
Tar nog ett bra tag innan jag byter.
Tänkte ta och boka storbana nu. Vill gärna ha med mig någon med erfarenhet som man kan tjöta med på plats. Hör av er om en het bandag trillar in i schemat så stoppar jag in en stortå jag med.
Kan man inte åka hoj får man hitta på annat för att höja adrenalin nivån.![]()
Ser farligt utTror aldrig du har accat så fort från 0-200 knyck iaf någon gång
![]()
http://www.blocket.se/gavleborg/Cbr1000rr_35234824.htm?ca=9&w=3
Banhoj som gått 800 mil
Reggad och besiktad till 31/8
Menas det att den är gatlegal?
45000?!
Såg lite billigt ut ja...reggad och besiktad betyder att den är gatlaglig ja.![]()
...det blir ordning på rettan till torsdag kväll i Sala iaf?
De är duktiga på att kränga crosshojar på yamahacenter, man kan väl sammanfatta det så.Funbike kan man säga ett och annat om med, men de vägs ju upp av Bella i kassan och Almgren på verkstaden.
![]()
Såg precis hur en lite disträ kvinna i köping sakta ner och göra en vänstersväng utan att blinka för att komma in på en parkering och ta sig en löprunda i skogen. Det var bara det att en mc med passagerare, trorligtvis irriterad av hastigheten, precis körde om och blev överraskad av vänstersvängen. En tvärnit senare välte cykeln bara några cm från bilförarens framdörr.
Men kvinnan åkte in och parkerade och gick upp i skogen och sprang, ovetande om vad som precis hänt.
Läskigt hur vissa är i trafiken!
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten