Skitsnackstråden

• Thread starter Thread starter SGM
  • Start date Start date
Berra har ett blått o vitt skinnställ, DET är ett äkta kult ställ, inslitet på sina rätta ställen, nästan lite "fortpelle-gammelställ"l över:tummenupp

Jag däremot behöver snart nytt skinnställ.:gnissla

Berra har ett blått o vitt skinnställ, DET är ett äkta kult ställ, inslitet på sina rätta ställen, nästan lite "fortpelle-gammelställ"l över:tummenupp

Jag däremot behöver snart nytt skinnställ.:gnissla

Du skulle behöva något fräsigt med inslitna puckar... :D ;)

Du skulle behöva något fräsigt med inslitna puckar... :D ;)

Jag skulle behöva lite mer på hojen och lägga ner mer och gnugga bort elefanterna och få skrap på tjöpet...gå ännu mer på attack, nästa gång skall jag fan inte släppa ryggarna på varken dig eller jimmy eller Ubåtskapten:D

• Gilla
Reaktioner: SGM
Jag skulle behöva lite mer på hojen och lägga ner mer och gnugga bort elefanterna och få skrap på tjöpet...gå ännu mer på attack, nästa gång skall jag fan inte släppa ryggarna på varken dig eller jimmy eller Ubåtskapten:D

Fan vet, kapten Strandman åkte som han stulit hojen, vilket han troligtvis också gjort. :banjo

Jag kände på mig att just du skulle stå som upphovsman till just denna tråden....:D.För övrigt är de där KTMställen designade för undernärda albaner,när jag var uppe i st.58 och inte fick in låren gav jag upp...

• Gilla
Reaktioner: SGM
Hade inte Almgren, aka Östgöteskräcken, en familj med sådana inneboende i bullgixxerns kuts?

Har nyss provat R6'an, och jag tycker att R1'an är lättkörd och svarar perfekt på kurviga vägar MEN R6'an är nog en klass för sig. Hur smidig som helst, dock saknas bottendraget rätt friskt. Hoppas man hinner på någon knix i sommar.

Har nyss provat R6'an, och jag tycker att R1'an är lättkörd och svarar perfekt på kurviga vägar MEN R6'an är nog en klass för sig. Hur smidig som helst, dock saknas bottendraget rätt friskt. Hoppas man hinner på någon knix i sommar.

För att utnyttja de 130hk(?) med R6 så lär man piska, men ändå skall det maskinen ha rätt bra vrid, det är när man kör litersmaskin och mer man blir så vridskadad..

Jag frågade ju t om Kasken om hans Honda cbr var strypt:glömdet

PISKA is tha shit:tummenupp

För att utnyttja de 130hk(?) med R6 så lär man piska, men ändå skall det maskinen ha rätt bra vrid, det är när man kör litersmaskin och mer man blir så vridskadad..

Jag frågade ju t om Kasken om hans Honda cbr var strypt:glömdet

PISKA is tha shit:tummenupp

Jorå, piskan viner över'n för att få drag ut ur kurvorna, men jag slogs mest över hur lätthanterlig den var på krokiga vägar (som skulle få Ryttenevägen att framstå som rak).

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back