Skitsnacks-tråden 2015

Haha iof!! Kör han nått? Har hans nr..
Ja det verkar så, och gott är de!!

Bmw:n har han sålt.
Ringde en kille som erbjöd mer än han tänkt sälja den för. :crash
Puttrar runt med sin Morsas HD ibland.

Var ett tag sedan jag pratade med honom faktiskt.
 
Kan nån ta hand om mina ungar några dagar så jag får köra lite bana? :gnissla:gnissla:gnissla:gnissla:gnissla:gnissla:gnissla:gnissla
 
Ska ju köra på kinnekulle på onsdag, har ni rutinerade gamla gubbar några tips eller råd till övers för pojkjävel som mig?
 
Ska ju köra på kinnekulle på onsdag, har ni rutinerade gamla gubbar några tips eller råd till övers för pojkjävel som mig?

1. Bromsar du underbron är du en fegis.
2. Ha kul
3. Vi har olika spår, men den banan lär passa din typ av moppe perfekt :)
 
Ha skoj som fan!!! Och be till vädergudarna!

Har du inte kört bana innan så försök hitta ett bra flyt! Kör gärna uran broms så mkt det går! Ha med blicken hela tiden. Bestäm en svängpunkt, pricka den, bestäm vart du vill ha ditt apex och pricka det, bestäm vart du vill ha hojen i utgången ur kurvan och pricka det! Sätt blicken på dessa punkter en efter en och lyft blicken när du känner dig trygg med att du hamnar där du tänkt. Upp med blicken som fan så får du en bra utgång ur kurvan och blir skitglad och har skitskoj :banana

Kinnekulle är en grymt rolig bana!
 
Vädret denna semestern måste fan ta historiskt rekord! Fuck fuck fuck fuck!!!! :mad::mad::huvet:huvet
 
Återigen en dag med regn! Aja! Ungarna ville sova en natt hos mamma så i eftermiddag gör jag comeback på gymmet! Fan det var inte igår :fakta
 
Vem bryr sig om vädret!!! Denna sommaren är rätt grym ändå! Först får jag sålt huset efter flera år, och nu fick jag precis en grym lägenhet som jag så jävla gärna ville ha! :yoparty:tummenupp
 
Skepplanda! Vid fotbollsplanen! Typ radhusområde, fräsch lekplats på innergården, garage! 2 minuter till 45:an.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top