Skitsnacks-tråden 2015

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Jodu, förstår det. Jobbar där ute så hade allt koll på köerna. Men körde du inte småvägarna hem?

Småvägar? Fick ju köra 10mil grusväg innan vi kom ut på asfalten :huvet Jag fattar inte hur det kan gå så långsamt.. Sen gick det väldigt fort, ja va arg, svettig och trött på eländet
 

Turbolasse

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2014
Ort
I krokarna
Hoj
nada..
Småvägar? Fick ju köra 10mil grusväg innan vi kom ut på asfalten :huvet Jag fattar inte hur det kan gå så långsamt.. Sen gick det väldigt fort, ja va arg, svettig och trött på eländet

Haha vad säger du? Vart hittade du alla grusvägar? Finns ett par guldkorn där i krokarna, iaf om man kör stormoped.:tummenupp
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Ja.. När vi skulle åka hem blev vi tvugna att köra vänster (regementet i ryggen och innan portarna) typ där mc parkeringen var.. Asfalt en stund sedan en jävla grusväg som ledde fram till ett t-kryss och ytterligare grusväg.. Trodde ja skulle dö.. Men sen gick de fort. Stannade vare sig för kö eller någon grönklädd Nisse som viftade, vi skulle hem:)
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Ja fick "rejsa" mot en gammal VTR på g till gymmet:) Med en brud på, en blond-lång-fläta var avslöjande. BMW är ingen hojdödare iaf. MEN om du läser här, med VTRen, kolla på vägen och inte i backspeglarna. Vart fan livrädd mellan de rödljusen och rondellen..

Motorljud är bra för själen på morgonen:)
 

Turbolasse

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2014
Ort
I krokarna
Hoj
nada..
Äh! Till vadå?? Varför skulle du inge kunna ha hoj och plugga? Avställningsbar försäkring :död Kanske funkar ett tag, sen tycker brudarna att de är coolt me hoj :slicka

Problemet är förvaringen, bo i en etta i Linköping på andra våningen utan garage rimmar inte riktigt :tungan Men jag kommer att behålla den iaf till nästa säsong.
Det blir civilingenjör i industriell ekonomi, så jag vet iaf vad jag ska göra i några år framåt..
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Problemet är förvaringen, bo i en etta i Linköping på andra våningen utan garage rimmar inte riktigt :tungan Men jag kommer att behålla den iaf till nästa säsong.
Det blir civilingenjör i industriell ekonomi, så jag vet iaf vad jag ska göra i några år framåt..

Åh fan, då kaske jag har böcker som du kanske behöver fram igenom ;)
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Imorgon samling kl 10 Statoil dykällan/Frändefors! Vägen är mot stigen viker av innan mot 172 sen vidare mot Munkedal, kusten och fika sen samma väg tillbaka eller Backamovägen hem:)
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Tjejen kom in i Skinnstället igen :banana
Som är in storlek XS :D

Helt plötsligt vill hon åka massa hoj igen så jag kanske får leta reda på Sadeln (Förarsadeln) till Kwakasakin och besiktiga den. :)
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Tjejen kom in i Skinnstället igen :banana
Som är in storlek XS :D

Helt plötsligt vill hon åka massa hoj igen så jag kanske får leta reda på Sadeln (Förarsadeln) till Kwakasakin och besiktiga den. :)


Det vere väl trevligt! Vi skall köra på onsdag! Sen har ja lovat min kusin att få övningsköra till slussarna i thn! Räkmacka och raggarbilar e fint de!!
 

Raderad medlem 61114

Guest
Nä fan! Semester :) vart ju på Rudskogen några dagar och förra veckan två dagar på Gelleråsen :yoparty Men nu är 2 veckor med ungarna så blir i gen hojkörning :(

Men jag har fått sålt huset också :fakta Så lär ha gott med jobb framför mig nu att röja upp i ladan :död
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Rudskogen på fredag med Mattias/Racedays.

Får se hur det är att köra Kawagusta på bana igen.
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Rudskogen på fredag med Mattias/Racedays.

Får se hur det är att köra Kawagusta på bana igen.

Spännande!! Jag körde Linus Tuono, blev spännande.. Sen skulle ja köra gixxer efter en mil, spännande.. :va
De va fan längesedan man såg kawan, har sett den engång för kanske 5-6 år sedan
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Spännande!! Jag körde Linus Tuono, blev spännande.. Sen skulle ja köra gixxer efter en mil, spännande.. :va
De va fan längesedan man såg kawan, har sett den engång för kanske 5-6 år sedan

Den var inte ute mycket förra året.
En P-box i gaffeln gav sig över förra vintern så jag tröttnade lite då jag satte i P-boxen vintern innan :död

Nu har den fått nya P-boxar igen samt alla glidlager :).

Prova andras snabba hojar låter farligt.
Jag provar bara långsamma som låter mycket men går sakta :D
 

Turbolasse

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2014
Ort
I krokarna
Hoj
nada..
Tänkte lösa ett lite snabbt och smidigt olje-/filterbyte idag då den har börjat läcka. "Fuck you" sa kötten och vips så var banjobulten av.. Bike skulle lösa en ny på 5 arb.dagar men kan nog fixa en lite snabbare. Kul två dagar med semester man haft :huvet

En bra sak var iaf att 2 av 3 pluggar där jag misstänkt att det läckt saknade kopparringar vilket ju då bör vara orsaken. En dålig sak var ju att 2 av 3 pluggar saknade kopparringar...
 

sedition

Medlem
Gick med
9 Jul 2015
Ort
Linköping
Hoj
FXSTBI 06
Tänkte lösa ett lite snabbt och smidigt olje-/filterbyte idag då den har börjat läcka. "Fuck you" sa kötten och vips så var banjobulten av.. Bike skulle lösa en ny på 5 arb.dagar men kan nog fixa en lite snabbare. Kul två dagar med semester man haft :huvet

En bra sak var iaf att 2 av 3 pluggar där jag misstänkt att det läckt saknade kopparringar vilket ju då bör vara orsaken. En dålig sak var ju att 2 av 3 pluggar saknade kopparringar...

Är det ingen jätte ovanlig banjobult så har ju Hydroscand såna saker ifall du inte orkar vänta i fem dagar på en ny.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top