Turbolasse
Ny medlem
Japp, med hoj.. Gött att slippa kön dit. Förbannat jobbigt att krypköra hem, det vart som.. som en hagelsvärm i foten.
Jodu, förstår det. Jobbar där ute så hade allt koll på köerna. Men körde du inte småvägarna hem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Japp, med hoj.. Gött att slippa kön dit. Förbannat jobbigt att krypköra hem, det vart som.. som en hagelsvärm i foten.
Jodu, förstår det. Jobbar där ute så hade allt koll på köerna. Men körde du inte småvägarna hem?
Jag fattar inte hur det kan gå så långsamt.. Sen gick det väldigt fort, ja va arg, svettig och trött på eländetSmåvägar? Fick ju köra 10mil grusväg innan vi kom ut på asfaltenJag fattar inte hur det kan gå så långsamt.. Sen gick det väldigt fort, ja va arg, svettig och trött på eländet
Jahaja, nu ska man börja plugga till hösten. Säsongen kortades ner drastiskt..
Kanske funkar ett tag, sen tycker brudarna att de är coolt me hoj 
Äh! Till vadå?? Varför skulle du inge kunna ha hoj och plugga? Avställningsbar försäkringKanske funkar ett tag, sen tycker brudarna att de är coolt me hoj
![]()
Men jag kommer att behålla den iaf till nästa säsong.Problemet är förvaringen, bo i en etta i Linköping på andra våningen utan garage rimmar inte riktigtMen jag kommer att behålla den iaf till nästa säsong.
Det blir civilingenjör i industriell ekonomi, så jag vet iaf vad jag ska göra i några år framåt..
Tjejen kom in i Skinnstället igen
Som är in storlek XS
Helt plötsligt vill hon åka massa hoj igen så jag kanske får leta reda på Sadeln (Förarsadeln) till Kwakasakin och besiktiga den.![]()
Men nu är 2 veckor med ungarna så blir i gen hojkörning
Så lär ha gott med jobb framför mig nu att röja upp i ladan 
Rudskogen på fredag med Mattias/Racedays.
Får se hur det är att köra Kawagusta på bana igen.

Spännande!! Jag körde Linus Tuono, blev spännande.. Sen skulle ja köra gixxer efter en mil, spännande..
De va fan längesedan man såg kawan, har sett den engång för kanske 5-6 år sedan


Tänkte lösa ett lite snabbt och smidigt olje-/filterbyte idag då den har börjat läcka. "Fuck you" sa kötten och vips så var banjobulten av.. Bike skulle lösa en ny på 5 arb.dagar men kan nog fixa en lite snabbare. Kul två dagar med semester man haft
En bra sak var iaf att 2 av 3 pluggar där jag misstänkt att det läckt saknade kopparringar vilket ju då bör vara orsaken. En dålig sak var ju att 2 av 3 pluggar saknade kopparringar...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |