Skitsnacks-tråden 2015

Raderad medlem 61114

Guest
Det är inte så mkt tankar kring krascherna, oljeläckan är ju en tankeställare dock.... Men i det stora hela tycker jag att farten känns så in i helvete mkt mer nu än innan. Tänker att det även kan ha att göra med en hetsig radfyra som vrålar samt en hoj som är så jäkla mycket lättare än den mullrande twinen...
 

Raderad medlem 61114

Guest
Nu har jag meckat med bladmått men det verkar inte hjälpa :huvet
 

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
Hehe! Ja å helvete vad det blåst idag! Fan idag lyckades jag, eller min kusin, hitta felet med "tick-ljudet" på hojen, ett utav grenröret satt inte tätt, så ett halvt varv med en blocknyckel så försvann ljudet :lol

Nu ska jag bara fixa den läckande packboxen. Börjat med bladmåttstricket å hjälper inte det byter jag bara på ena gaffelbenet.

NoBrakes! Kan man komma förbi och låna dina grejor då?
Javisst! Låt mig hämta från min stuga bara. Drar dit på tisdag så tar med dr hem
 

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
Jag är inte rädd, jag vet hur ont det gör. Jag kör fort både med mig och min sambo. Men jag försöker minimera de riskerna som jag inte tänkte på förut. Man skall köra för att de är kul, jag gick i samma tankar som du efter art ja kraschade. Men nu är ditt inte bara mitt intresse det är min älskades intresse med. Det är faktiskt kul att åka två på spdrthoj.
Känner igen era tankar!

Finns bara två saker som hjälpt mig! på igen o bara köra. Men inte så fort i början utan bara ut och njut. Byta hoj!
 

Raderad medlem 61114

Guest
Vore jättesnällt! Verkade inte bli riktigt bra med bladmått. Glömde ju men ska testa att lossa bultarna som håller gaffelbenen ochvdra åt igen för att lossa på eventuella spänningar, läste det tipset nånstans.

Stod inget i funktionärsmailet om platstillgången, Men in på anmälningssidan så ser du. Skulle tro att det finns platser kvar på Fredagen.
 

Raderad medlem 61114

Guest
Men fan orkar inte byta hoj mitt i säsongen :fakta Men nog har jag tänkt tanken!
 

Jacobsson

Sporthojsnörd
Gick med
22 Feb 2009
Ort
Landet
Hoj
...Rsv4
Vi försöker planera in någon dag under v28 som vi tänkte samla så många som möjligt. Vilken dag passar bäst? vilka vägar?
 

Raderad medlem 61114

Guest
Måndag, tisdag och Onsdag kör jag på Rudskogen vecka 28 :yoparty:yoparty Så kanske får vila mig några dagar sen för måndag, tisdag veckan efter kör jag på Gelleråsen :yoparty:yoparty :D

Nä men blir det nåt runt fre-lör kan jag nog va på!
 

Raderad medlem 61114

Guest
Nope. Men Gelleråsen 13:e 14:e Juli om nån vill samåka!
 

Raderad medlem 61114

Guest
Döingar Har ni slut på surfa hela bunten eller? :7peta

Någon mer som åker till Rudskogen 6-8:e Juli?
 
Nyheter
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Top