"Skitsnack & Fiskarhistorier"

Jag tycker det är lite ont om bilder i tråden "våra hojar".
Alla har väl iaf minst en bild på sin hoj. Lägg nu upp dem! Vi vill ju ha något att vila ögonen på under vintern...
 
Firefly skrev:
Jag tycker det är lite ont om bilder i tråden "våra hojar".
Alla har väl iaf minst en bild på sin hoj. Lägg nu upp dem! Vi vill ju ha något att vila ögonen på under vintern...
Det kommer ska ta kort idag.
Men mina bilder e förstora å jag e ganska retarded när det kommer till datorer.
vet inte hur jag ska göra bilderna mindre...
 
Wolfskin skrev:
Det kommer ska ta kort idag.
Men mina bilder e förstora å jag e ganska retarded när det kommer till datorer.
vet inte hur jag ska göra bilderna mindre...
Skicka dem till mig så fixar jag så de blir perfekta!!! (Gött självförtroende...)
 
Firefly skrev:
Skicka dem till mig så fixar jag så de blir perfekta!!! (Gött självförtroende...)
Tror dom även e förstora för mailen. alla ligger på över 400.
Men har du tid sen kanse du kan kika förbi, du har ju inte sett min nya lya
(hmm inte den gamla heller)...
 
Wolfskin skrev:
Tror dom även e förstora för mailen. alla ligger på över 400.
Men har du tid sen kanse du kan kika förbi, du har ju inte sett min nya lya
(hmm inte den gamla heller)...
JAg var visst i din gamla lägenhet. Men nu är jag full... Vi får ta det på söndag....
 
HALLÅÅÅÅ?!!?!?!?!?!?!! Vart är alla i Uddevalla? Det skrivs dåligt i vårat forum. Startas för lite trådar... Har alla gått och självdött eller?

Visst finns det massa roliga trådar på forumet. men det är ju kul att läsa och se vad som händer i våran del av landet också...

Ingen som känner för lite gocart t.ex?
 
Firefly skrev:
HALLÅÅÅÅ?!!?!?!?!?!?!! Vart är alla i Uddevalla? Det skrivs dåligt i vårat forum. Startas för lite trådar... Har alla gått och självdött eller?

Visst finns det massa roliga trådar på forumet. men det är ju kul att läsa och se vad som händer i våran del av landet också...

Ingen som känner för lite gocart t.ex?
Ahej

Vad händer under veckan?
 
akora skrev:
Ahej

Vad händer under veckan?
Inga större planer. Jag är ju ledig imorgon, ska vi sätta oss och snickra lite hemsida då kanske? Eller spåna lite upplägg på den iaf?
 
Firefly skrev:
HALLÅÅÅÅ?!!?!?!?!?!?!! Vart är alla i Uddevalla? Det skrivs dåligt i vårat forum. Startas för lite trådar... Har alla gått och självdött eller?

Visst finns det massa roliga trådar på forumet. men det är ju kul att läsa och se vad som händer i våran del av landet också...

Ingen som känner för lite gocart t.ex?

Det jag o mina polare gör mest just nu är att köra minimoto. Helt underbart kul! :banana Har ni beställt några eller?
 
Poffer skrev:
Det jag o mina polare gör mest just nu är att köra minimoto. Helt underbart kul! :banana Har ni beställt några eller?
Har du!?!?!? När ska vi andra få provköra!?!?!? :hihi
 
Poffer skrev:
Det jag o mina polare gör mest just nu är att köra minimoto. Helt underbart kul! :banana Har ni beställt några eller?
Nej, jag har inte beställt ännu. Jag räknar ju med att få prova den när jag lämnar bandet. Right?
 
Firefly skrev:
Nej, jag har inte beställt ännu. Jag räknar ju med att få prova den när jag lämnar bandet. Right?
Har en tjejkompis på besök, men maila gärna typsnittet så kan vi nog få lite pulver på det hela :)
 
crash test doll skrev:
Har du!?!?!? När ska vi andra få provköra!?!?!? :hihi

Klart jag har :tummenupp Är ni i herrsta någon gång så är det bara att ta svängen förbi mig och testa :)

Firefly: Jodå, det är nog inte helt omöjligt (räknar med att få prova din/era riktiga hojar någon dag då! :D :tummenupp )
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top