Skitjobb

Duktigt snabbt skulle man ju tröttna på att sitta o doppa tändstickor i det bruna svaveljoxet.

Jävlar va ont i fittan folk har, halva tråden går ju åt till erat lip fram o tillbaks! Köp större tamponger.

Jag hade en morbror som var ingetgör på tändsticksfabriken.
Tändstickor var hans enda intresse.
Blev skitsur när vi andra pratade om ointressanta saker, som motorsport eller lantbruk.
Tändstickor FTW!

Jag hade en morbror som var ingetgör på tändsticksfabriken.
Tändstickor var hans enda intresse.
Blev skitsur när vi andra pratade om ointressanta saker, som motorsport eller lantbruk.
Tändstickor FTW!

Jag gissar att han gick igång duktigt på storyn om hur japanerna "stal" tekniken för tändstickstillverkning. :D

Kalkonrunkare har jag hört talas om. En person masserar rövhålet på en (läs: en jävla massa)kalkon, varvid denna lägger en sats som sedan används till kalkonavel. Finns det någon här som pysslat med detta så återkom gärna med detaljerad information.:tummenupp:arsele

Har för mig att Mike Rowe i "Dirty Jobs" gjorde ett avsnitt med "kalkonrunkning" eller vad man nu ska kallade det?:gnissla
Du får Google på´t:)

Har för mig att Mike Rowe i "Dirty Jobs" gjorde ett avsnitt med "kalkonrunkning" eller vad man nu ska kallade det?:gnissla
Du får Google på´t:)

En kompis jobbar som seminveterinär.
Hon var med när en nyutexaminerad snubbe skulle läras upp till tjurmasturbatör (ja, det finns).
Han fumlade till det så att han fick en tjurkuk i overallärmen.
Den tömde sisådär en halvliter i armhålan på honom.
Han var missnöjd med arbetsdagen.

Kalkonrunkare har jag hört talas om. En person masserar rövhålet på en (läs: en jävla massa)kalkon, varvid denna lägger en sats som sedan används till kalkonavel. Finns det någon här som pysslat med detta så återkom gärna med detaljerad information.:tummenupp:arsele

Jag skulle säga precis tvärtom jag, om någon här petar fåglar i anus tills de ejakulerar:

• återkom absolut inte under några som helst omständigheter med vare sig detaljerad eller icke detaljerad information.

Tack på förhand. :mad:

nilax, om du någonsin får mer detaljerad info om detta, SNÄLLA pm:a Markus "För kännedom".

Dagen före Thanksgiving känns passande... :rofl:rofl:rofl

Tömma papperskorgar i runkbås (städa båsen i sig var inget vi ansåg vara nödvändigt, fiffan) var en del av arbetsuppgifterna då jag förr i tiden jobbade i en porrbutik.

Extra spännande var det då någon även ibland bestämde sig för att pissa i papperskorgen.

:banana

Tömma papperskorgar i runkbås (städa båsen i sig var inget vi ansåg vara nödvändigt, fiffan) var en del av arbetsuppgifterna då jag förr i tiden jobbade i en porrbutik.

Extra spännande var det då någon även ibland bestämde sig för att pissa i papperskorgen.

:banana

Då räcker det att jobba i butik provrum. Har fått höra många historier om folk som uträttat sina behov i provrum. :va:zpy

Back