Skitjobb

Fläta gas och kopplingswierar då? de är nog småtråkigt ;)

Rapporterade detta inlägg och vill skriva det så ni inte tror jag är nån knyta näven i fickan lirare.

Jävligt nedvärderande ordval, hur fan kan man uttrycka sig så? är inte mörkhyad som så fint kallas för neger men blir irriterad av alla dessa jävla trådar ang. turkar, negrer osv.

Och man får inte säga negerboll heller, på fullaste allvar?
Jag förstår vad du menar och jag kan hålla med till viss del, men då jag är en person som anser att man kan skämta/driva med allt och alla så känns ordet "negerjobb" väldigt ok.
Men kanske inte om det kommer från munnen på den stereotypa rasisten, dvs rakat huvud, torshammare runt halsen, militärbyxor, kängor och en kamphund (ja, det finns faktiskt kamphundar) i koppel.

Själv har jag en kompis som är afrikan som jag själv kallar för "negern", även när han är med. Han har inga problem med det, han säger själv att han är neger och skulle säkerligen slå ner första bästa person som kallade honom för det i ett nedvärderande syfte.

Jävla fjant helt enkelt.

Och man får inte säga negerboll heller, på fullaste allvar?
Jag förstår vad du menar och jag kan hålla med till viss del, men då jag är en person som anser att man kan skämta/driva med allt och alla så känns ordet "negerjobb" väldigt ok.
Men kanske inte om det kommer från munnen på den stereotypa rasisten, dvs rakat huvud, torshammare runt halsen, militärbyxor, kängor och en kamphund (ja, det finns faktiskt kamphundar) i koppel.

Själv har jag en kompis som är afrikan som jag själv kallar för "negern", även när han är med. Han har inga problem med det, han säger själv att han är neger och skulle säkerligen slå ner första bästa person som kallade honom för det i ett nedvärderande syfte.

Jävla fjant helt enkelt.

Rubriken var ju inte riktigt menat att förknippas med rasism vilket tyvärr inte alla förstår, jag är ju själv "helblatte". Ja bully du har ju mitt namn samt adress och jag är inte en anonym person på detta forum, det är väldigt många som vet vem jag är men av dina antydningar kan jag räkna med ett hembesök nu lr? Ska du komma själv eller ska du skicka alla dina kusiner å polare???

Fan du hann före. Varför är det så? Vad var det för fel på den gamla randompaqueteringen?

:mad:
Min snus är alltid randompackad. :va

Antagligen så lägger de i snusen på ett annat sätt nu för att minska risken att få påsar som blir klämda mellan lock och dosa eller något sånt.

Rubriken var ju inte riktigt menat att förknippas med rasism vilket tyvärr inte alla förstår, jag är ju själv "helblatte". Ja bully du har ju mitt namn samt adress och jag är inte en anonym person på detta forum, det är väldigt många som vet vem jag är men av dina antydningar kan jag räkna med ett hembesök nu lr? Ska du komma själv eller ska du skicka alla dina kusiner å polare???

Lägg ner larver, ingen stans har jag skrivit att jag ska hälsa på dig utan var en tanke med välvilja.

sf_kalhygge_500.jpg

+

binary.asp

alt.

agri20.gif

-

Flyghavre.gif

:död

Jag har haft många jobb som har ansetts som neg... ativa i andras ögon.

Betalar det bara bra så är det inget problem för mig.

Ett av dom tråkigaste var hyttmontör på Volvo, men det var skapligt betalt och väldigt många var arbetslösa på den tiden, dock inte jag som nöjde mig med ett enformigt, tråkigt, hjärndött jobb.

Lönen var anständig, och jobbarkompisarna var bra, jag jobbade med Jonas Sjöstedt (V) och han och jag gillade båda Ebba Grön, så det ekade över monteringshallen ibland.
Han var jävligt klipsk och kul att prata med, bara man undvek att prata politik!

Fast om vi lägger ner pajkastningen så kan tråden bli riktigt kul vilket den iofs redan är, jag å bully har rett upp saken via pm.

Back