Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rapporterade detta inlägg och vill skriva det så ni inte tror jag är nån knyta näven i fickan lirare.
Jävligt nedvärderande ordval, hur fan kan man uttrycka sig så? är inte mörkhyad som så fint kallas för neger men blir irriterad av alla dessa jävla trådar ang. turkar, negrer osv.
Och man får inte säga negerboll heller, på fullaste allvar?
Jag förstår vad du menar och jag kan hålla med till viss del, men då jag är en person som anser att man kan skämta/driva med allt och alla så känns ordet "negerjobb" väldigt ok.
Men kanske inte om det kommer från munnen på den stereotypa rasisten, dvs rakat huvud, torshammare runt halsen, militärbyxor, kängor och en kamphund (ja, det finns faktiskt kamphundar) i koppel.
Själv har jag en kompis som är afrikan som jag själv kallar för "negern", även när han är med. Han har inga problem med det, han säger själv att han är neger och skulle säkerligen slå ner första bästa person som kallade honom för det i ett nedvärderande syfte.
Jävla fjant helt enkelt.
Min snus är alltid randompackad.Fan du hann före. Varför är det så? Vad var det för fel på den gamla randompaqueteringen?
![]()
Rubriken var ju inte riktigt menat att förknippas med rasism vilket tyvärr inte alla förstår, jag är ju själv "helblatte". Ja bully du har ju mitt namn samt adress och jag är inte en anonym person på detta forum, det är väldigt många som vet vem jag är men av dina antydningar kan jag räkna med ett hembesök nu lr? Ska du komma själv eller ska du skicka alla dina kusiner å polare???
Jag vet vem det fakkin' va'!Men den som får lägga snuspåsarna i en cirkel i snusdosan då?
Sätta stolpar till mitträcken verkar föga utvecklande,
Dom stackarna som rullar upp allt toapapper på rullarna, dom har det jobbigt!!!
Plastfolie är snäppet värre faktiskt, jag jobbade med det en hel sommar.
Jobbade ett kort tag på pulverlackering.
Det var riktigt bullysmilegöra.
here we go!
moget skrotnisse. vill du ge dig på mig personligen så gör gärna det inreal.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |