Skitjobb

Jag har haft många jobb som har ansetts som neg... ativa i andras ögon.

Betalar det bara bra så är det inget problem för mig.

Ett av dom tråkigaste var hyttmontör på Volvo, men det var skapligt betalt och väldigt många var arbetslösa på den tiden, dock inte jag som nöjde mig med ett enformigt, tråkigt, hjärndött jobb.

Lönen var anständig, och jobbarkompisarna var bra, jag jobbade med Jonas Sjöstedt (V) och han och jag gillade båda Ebba Grön, så det ekade över monteringshallen ibland.
Han var jävligt klipsk och kul att prata med, bara man undvek att prata politik!
Kul att folk på skolan ser det som ett högavlönat "dröm jobb" :D

Jobbade som fårskitsmockare (Och andra dräng syslor..) de va ett riktigt slavgöra, man vet att det är illa när man gå ut på gödselstaken å tar friskluft..

Är container tömmare på Rustas centrallager. Där snackar vi enformigt arbete! ( dock så slipper jag gå på gymmet:D)

Kul att folk på skolan ser det som ett högavlönat "dröm jobb" :D

Vilket? Hyttmontör?

Det är varken högavlönat eller ett drömjobb, det är ett skitbra jobb om inget annat finns.

Men det finns bra jobb på Volvo också, men dom kräver oftast någon utbildning först, styr och reglerteknik, eller utbildning på industrirobotar är rätt bra att ha, sedan är nog Volvo inte den sämsta arbetsgivaren man kan ha.

Vilket? Hyttmontör?

Det är varken högavlönat eller ett drömjobb, det är ett skitbra jobb om inget annat finns.

Men det finns bra jobb på Volvo också, men dom kräver oftast någon utbildning först, styr och reglerteknik, eller utbildning på industrirobotar är rätt bra att ha, sedan är nog Volvo inte den sämsta arbetsgivaren man kan ha.
Japp hyttmontör. (även svetsare)

Mjo styr och regler är ju desutom ganska kul att hålla på med.

Jag vet en kille som var i Australien ett tag och jobbade på räkodling. Han fick skotta räkbajs med jämna mellanrum när bassängerna skulle städas.

Förresten, porrbiostädare någon?

Är inte mörk så känner mig tyvärr inte kränkt! Men tycker ändå det är fel av dig att uttrycka dig som du gjorde, det framkommer ganska tydligt vad du tycker om mörka personer när man läser ditt citat längst ner på dina inlägg samt denna tråd. Du är inte så anonym så tänk på det.

Hot rewls. :yoparty

Slipa kamaxlar till stor dieslar på Volvo I SKÖVDE, det var ett fruktansvärt alternativhudfärgsjobb.

Arbetsledareren: Nä den emulgerande oljan är inte farlig.
Varningstext på oljefatet : Cancerframkallande + dödskallar
Bivius efter en arbetsdag : Indränkt i emulgerande olja......

Som jag sagt tidigare 60-talister är hårda, varningstexter biter inte på oss:yoparty

here we go!

moget skrotnisse. vill du ge dig på mig personligen så gör gärna det inreal.

Det är en naturlig reaktion att leta efter underliggande orsaker till att folk inte tycker om en.
Men man bör betänka att det faktum att man uppfattas som en skitstövel måhänd inte beror på rasism, utan på att man faktiskt är en skitstövel.
Din kamp mot rasism är kontraproduktiv.

BTW: du är inte särskilt skrämmande.

Kalkonrunkare har jag hört talas om. En person masserar rövhålet på en (läs: en jävla massa)kalkon, varvid denna lägger en sats som sedan används till kalkonavel. Finns det någon här som pysslat med detta så återkom gärna med detaljerad information.:tummenupp:arsele

Det är en naturlig reaktion att leta efter underliggande orsaker till att folk inte tycker om en.
Men man bör betänka att det faktum att man uppfattas som en skitstövel måhänd inte beror på rasism, utan på att man faktiskt är en skitstövel.
Din kamp mot rasism är kontraproduktiv.

BTW: du är inte särskilt skrämmande.

Ingenstans har jag försökt vara skrämmande eller visat att jag på nåt sätt ska genom våld eller hot få din respekt eller tystnad, utan ser inte denna fjantiga attityd i det verkliga livet eller bland mc-åkare mot varandra när man träffas på riktigt. är så trött på denna mentalite att jag hellre tar den i verklighet än här på nätet. Men du är väl van med att få stryck och vara den du försöker vara på nätet fast i verkliga livet och tror direkt det handlar om våld eller liknande.

Ingenstans har jag försökt vara skrämmande eller visat att jag på nåt sätt ska genom våld eller hot få din respekt eller tystnad, utan ser inte denna fjantiga attityd i det verkliga livet eller bland mc-åkare mot varandra när man träffas på riktigt. är så trött på denna mentalite att jag hellre tar den i verklighet än här på nätet. Men du är väl van med att få stryck och vara den du försöker vara på nätet fast i verkliga livet och tror direkt det handlar om våld eller liknande.

Kom igen Bobby, du snackar fjantig attityd? Jag är benägen att hålla med Skrotnisse i detta fallet då du framstår som en ganska pinsam figur i vissa lägen, även om du själv kanske inte ser det så. Kanske inga direkta hot från din sida men mentaliteten finns där.
Och skrotis har ju dessutom visat prov på bra människokännedom samt att han har åren på sin sida att ha lärt sig en del med tiden, bara det överglänser ju din charm i ett nafs.

Fäll ner pungen och landa, ta det för vad det är och inse att alla inte hatar dig men kanske börjar göra det om du kör den attityden du uppvisar titt som tätt. Vill du inte bli respekterad eller väl mött så ser jag inget fel i det, men börja för fan inte grina så fort någon hugger på dig.

Böja gem, kan inte vara särskilt spännande.
Skruva telefonsladdar är nog snart utdöende med mobiltelefonen tack och lov.
Räkskalare till alla förpackningar med räkor. Vilket skit!

Kom igen Bobby, du snackar fjantig attityd? Jag är benägen att hålla med Skrotnisse i detta fallet då du framstår som en ganska pinsam figur i vissa lägen, även om du själv kanske inte ser det så. Kanske inga direkta hot från din sida men mentaliteten finns där.
Och skrotis har ju dessutom visat prov på bra människokännedom samt att han har åren på sin sida att ha lärt sig en del med tiden, bara det överglänser ju din charm i ett nafs.

Fäll ner pungen och landa, ta det för vad det är och inse att alla inte hatar dig men kanske börjar göra det om du kör den attityden du uppvisar titt som tätt. Vill du inte bli respekterad eller väl mött så ser jag inget fel i det, men börja för fan inte grina så fort någon hugger på dig.

Mentaliteten finns där? haha lustigare kan det inte bli.

Låter mer som han har imponerat på dig och du passar på att dunka hans rygg.

Sköna ord som kommer från en person som visat hur bra självdistans och "jag är bäst", "alla är idioter" mentalitet. Inget illa menat men plötsligt är alla så bra på internet och agerar som coacher, psykologer osv.

Så nu slutar jag skriva i denna tråd då abethebabe vill hålla tråden till vad den skapades för.

Moderator på SH och hålla koll på alla nissar och nissor tycker jag låter som ett riktigt skitjobb.
Jag skulle bli galen tror jag... :D

Back