Skitjobb

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
fyfan för å fylla alla nötter:gnissla:D

Bifogat

• honung i nötter.jpg
    honung i nötter.jpg
    104.5 KB · Visningar: 472
borra hål i makaroner lär ju vara ett jävla negerjobb det också.
eller att böja bananer... mycket slit som måste göra här i världen :(

borra hål i makaroner lär ju vara ett jävla negerjobb det också.
eller att böja bananer... mycket slit som måste göra här i världen :(

men dom slipper ivf å "stapla" upp makaronerna i burkar:gnissla

Last edited:
Att göra matteböcker, och kontrollräkna VARENDA jävla talkombination som finns för att se att formlerna verkligen stämmer.

Rapporterade detta inlägg och vill skriva det så ni inte tror jag är nån knyta näven i fickan lirare.

Jävligt nedvärderande ordval, hur fan kan man uttrycka sig så? är inte mörkhyad som så fint kallas för neger men blir irriterad av alla dessa jävla trådar ang. turkar, negrer osv.

Men den som får lägga snuspåsarna i en cirkel i snusdosan då?

• Gilla
Reaktioner: Teo
Det värsta jobbet måste väl ändå dom stackarna ha som sitter i uttagsautomaterna och räknar upp pengarna, noterar uttaget samt skriver ut minneslappen. :Bugar

Fan du hann före. Varför är det så? Vad var det för fel på den gamla randompaqueteringen?

:mad:

Jag bytter från General White till Ettan White bara för att slippa den där jefla solfjädern. Hann precis vänja mig vid smaken så sabba dom Ettan också. MAN BLIR FÖRBANNAD! :mad:

PS. Knyta nät till fotbollsmål är väl inte heller världens bästa jobb..

Last edited:
å vips blev ytligare en humor tråd en politik tråd, gissar på 5 inlägg innan det blir nån form av sd diskution.

Sätta stolpar till mitträcken verkar föga utvecklande, samma med stolpsättare till viltstaket:näsblod

Back