AlpinA skrev:Så du kommer att ha 2 stycken effektrör!?
Nej det ena sålde jag till edholm det nya kommer om någon dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AlpinA skrev:Så du kommer att ha 2 stycken effektrör!?
Alex.J skrev:Kunde aldrig starta den så det vet jag inte men det får jag svar på imorgon.
Ja ja effekten är nog den samma men jag han ju kör lite med jollyt iaf![]()
Edholm skrev:Jo, men det hade varit kul och se om det är nån skillnad mellan rörena..Men lite dyrt kanske
![]()
Alex.J skrev:Dyrt med det nya elr vad menade du ?
Daviid skrev:angående mito funkar dom bra? om man sköter dom alltså!
Alex.J skrev:Dyrt med det nya elr vad menade du ?
'Edholm skrev:Nja, tänkte på att det skulle bli dyrt att bänka den två ggr..![]()
Alex.J skrev:'
Ja ja jag ska bänka den nu med giannelli och med lite annat modd.
Daviid skrev:ska åka och titta på en mito nu, och de fattades lite delar som hastighets vajer och sånt. Är de svårt att få tag på sånt?
Edholm skrev:Nope. är samma vajer som till någon Ducati modell, annars Geiwiz.de
Daviid skrev:ok så de är inte så svårt att hitta såna? och lite andra reservdelar? så man inte behöver vänta i 2veckor från geiwiz
förlåt om jag frågar![]()
Edholm skrev:Brukar ju vara lite svårt att hitta delar till mito här i sverige. Men Biscaya i gbg-trakten säljer delar till Cagiva. www.biscaya.com eller liknande tror jag..
Blev osäker nu.. Är ganska varvräknaren som har samma som Ducati
Alex.J skrev:Det är ungefär samma panel men man måste ju köpa allt inte bara en del av panelen och TRO mig den kostar sjukt mycket.
Edholm skrev:Mjo, men det var väll bara en vaijer han skulle ha?![]()
Alex.J skrev:Om man tömmer kylaren på vatten räcker det då att man fyller på med vatten uppifrån när man sen ska fylla på med nytt igen ? alltså att man häller i behålleren går det runt av sig själv då ?
Alex.J skrev:Skulle vilja ha lite svar på några frågor. OBS ska ni svara svara då ordentligt och gör inte det så rörigt.
Vid avgasporten som sitter på cylindern läcker min lite olja så därför undrar jag om det ska vara packning där ? är det svårt att skruva väck allt det där för att kolla så det ser okej ut ?
Om jag tömmer kylaren på vatten räcker det med att jag fyller på uppe i behållaren sen. Alltså går det runt av sig själv då eller ska jag fylla direkt i kylaren med ? vad ska jag fylla med destilerat vatten eller någon speciellt som man kan köpa ?
Alex i meckartaget igen![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning