Skit Mito

Edholm skrev:
Åker man bara kortare sträckor så hojen inte hinner bli ordentligt varm och dessutom har lite hårt stift ex B10xxx så äter den stifft oavsett för mkt soppa/ej.. :)


Okej men jag kör den varm. Åhhhhh jag vet inte vad jag ska gör nu om inte detta funkar.
 
Om din hoj surar så ska du väll prova gå ner i några storlekar i huvudmunstycke i förgasaren. Har du provat några olika storlekar eller? Detta skulle jag i alla fall gjort men jag vet ju inte hur din hoj uppför sig så det är ju ganska svårt att bedöma.

Kan du beskriva LITE bättre vad du har gjort med hojen sen problemen började och hur den uppför sig.
 
Padde skrev:
Om din hoj surar så ska du väll prova gå ner i några storlekar i huvudmunstycke i förgasaren. Har du provat några olika storlekar eller? Detta skulle jag i alla fall gjort men jag vet ju inte hur din hoj uppför sig så det är ju ganska svårt att bedöma.

Kan du beskriva LITE bättre vad du har gjort med hojen sen problemen började och hur den uppför sig.


Lär ju vara mindre bra då han åker med orginal munstycke.. Går han ner så förlorar han ju effekt pga nått annat fel..
 
Padde skrev:
Om din hoj surar så ska du väll prova gå ner i några storlekar i huvudmunstycke i förgasaren. Har du provat några olika storlekar eller? Detta skulle jag i alla fall gjort men jag vet ju inte hur din hoj uppför sig så det är ju ganska svårt att bedöma.

Kan du beskriva LITE bättre vad du har gjort med hojen sen problemen började och hur den uppför sig.




Orkar inte förklara du får läsa egonom tråden TRO mig det finns någonstans
 
Jag har en Mito från -00. Är munstycket 100 på den original alltså?
Kan man ha lite mer än det, för att vara på den säkra sidan vad gäller smörjning..
Vad skall man ha för munstycke med effektsystem på?
Sitter munstycket iskruvat lodrätt underifrån i flåttörhuset?
 
Niklas_A skrev:
2072039 Jag har en Mito från -00. Är munstycket 100 på den original alltså?
Kan man ha lite mer än det, för att vara på den säkra sidan vad gäller smörjning..
Vad skall man ha för munstycke med effektsystem på?
Sitter munstycket iskruvat lodrätt underifrån i flåttörhuset?
Kör full gas repa upp till typ 3:an döda den dra in koplingen stannan skruva ut tändstiftet är det svart har du förstort munstycke är det vitt för litet satsa på gyllen brunt.
 
prulle skrev:
2072089 Kör full gas repa upp till typ 3:an döda den dra in koplingen stannan skruva ut tändstiftet är det svart har du förstort munstycke är det vitt för litet satsa på gyllen brunt.

Dra in koppling sen döda :mattias
 
Jaha..Tackar, det ska jag göra..
Vet någon vad det ska vara för storlek på munstycket till Mito, eller vad ni kör med för storlek?
 
Nyheter
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Back
Top