skit hoj?

sär skrivning?

"Drar ifrån det mesta av det bästa.. R1:or plockar man
utan problem" =)

Optimus Prime skrev:
eller varför måste man byta kamrem efter 300mil? och det kan inte vara en snabb hoj om han inte hinner mer än 300mil på 3år!

eller kan det kanske vara så att mot all förmodan den har gått mer än 300mil?http://www2.blocket.se/view/1206906.htm?l=0

Detta är ingen skithoj, det är en av de vackrste hojar som byggts! :D
Kan du förklara hur en hoj kan vara långsam om den gått 300 mil på 3år? Vore den den snabbare om den gått längre?

Vansinniga prestanda... En sån där motorcykel behöver man bara en Aprilia RS250 för att åka ifrån. Fast sen får man stryk, förstås.

Det är väl ungefär samma prestanda på en R1 som på en SPS, runt 135hk på slangen. SPS:en väger väl en 20kg mer iofs.

Att köpa denna hoj för att köra ifrån R1or är det nog ingen som gör. Att köpa denna hoj för den är vacker och underbar att köra (på bana) är det nog fler som gör.

Som killarna på Ducati Stockholm sa när jag köpte min 620S:
"Det dyra är inte att köpa hojen, det är tillbehören"

På bana piskar man ju R1or med en FJR1300 ibland, så det hänger mest på föraren.

Goodstuff skrev:
Gör det inte ont att skita ut en hoj?

Tjaaa, en kompis till min födde förra veckan och enligt henne var det som att "skita ett kylskåp". En hoj är väl mindre en de största kylarna som finns så...

Det här är ju ganska stora kylskåp.... :p

Bifogat

• kylskåp.jpg
    kylskåp.jpg
    46.9 KB · Visningar: 415
Mattias skrev:
Vansinniga prestanda... En sån där motorcykel behöver man bara en Aprilia RS250 för att åka ifrån. Fast sen får man stryk, förstås.

hahahaha jag börjar irritera mig på dig nu....passa dig din disco knutte....

Prestanda finns det ju gott om i R1 också. SPS;n ger ju mycket bra botten och mitt, men att säga att det är bara att hänga av R1;ttan känns ju lite väl kaxigt.

Personligen tycker jag SPS;n är en jättefin hoj som går ordentligt mycket och är säkert skitskoj på bana och småvägar, men det är som sagt upp till föraren att hänga av foolk, annars hade nog alla haft litershojar med Öhlins runt om och turbo och extra styrdämpare, kolfiberkåpor, insprutning, miniblinkers samt f*n o hans moster.

Däremot skall polaren ev. byta sin R1 mot just denna sps.

Jag skall med o glo lite på hojen. Jag får väll rapportera viket skick den är i efteråt.

amullo skrev:
Prestanda finns det ju gott om i R1 också. SPS;n ger ju mycket bra botten och mitt, men att säga att det är bara att hänga av R1;ttan känns ju lite väl kaxigt.

Personligen tycker jag SPS;n är en jättefin hoj som går ordentligt mycket och är säkert skitskoj på bana och småvägar, men det är som sagt upp till föraren att hänga av foolk, annars hade nog alla haft litershojar med Öhlins runt om och turbo och extra styrdämpare, kolfiberkåpor, insprutning, miniblinkers samt f*n o hans moster.

Däremot skall polaren ev. byta sin R1 mot just denna sps.

Jag skall med o glo lite på hojen. Jag får väll rapportera viket skick den är i efteråt.

Får väl gratulera kompisen då.. (fast man kan fundera på miltalet kanske...)

Angående prestanda så räcker det å blir över.. Som du säger så är det mest upp till föraren. Tillåmed en halvmedioker tjomme som jag lyckas ju med en 1.14,7 på åsen med min SPS å då har jag en Showa fram (än så länge).... Men en jäkla fin hoj är det.. :tummenupp :tummenupp

Hörs nästa vecka Anders!

/B

Last edited:
Hm, måste nog erkänna att det börjar rycka lite i roten när man ser en sån till salu, och att man kollar extra noga att man lämnat in lottokupongen den veckan...... :kär

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back