wonderwizard
Tjuvjägare
jag har nu fått min lägenhet såld.
så inom en vecka - 10 dar, så ska jag hämta min R6:a
o jag VET att jag sett en länk till ett företag i sverige (kanske enbart nätförsäljning) som sålde skinnställ, 2-delat för under 6000:- tror det till o med var under 5000:- men e ej säker...
nu vill jag veta, om DU rekomenderar mig att köpe ett nytt, lite mindre "känt" ställ... eller det e att föredra ett beg. känt märke...
samt om men ska lägga pengar på ny hjälm, hanskar, stövlar...
eller om något kan inköpas begagnat.... vad skulle du göra ?
jag har ca: 10-12.000:- att lägga på ställ,hjälm, handskar och stövlar
och nu när jag väl fått lägenheten såld, så börjar jag tveka lite på om R6:an e rätt hoj för mig... eller om man kan hitta en gixxer 750, zx6r för runt 45 papp..... snacka om beslutsångest....
så inom en vecka - 10 dar, så ska jag hämta min R6:a
o jag VET att jag sett en länk till ett företag i sverige (kanske enbart nätförsäljning) som sålde skinnställ, 2-delat för under 6000:- tror det till o med var under 5000:- men e ej säker...
nu vill jag veta, om DU rekomenderar mig att köpe ett nytt, lite mindre "känt" ställ... eller det e att föredra ett beg. känt märke...
samt om men ska lägga pengar på ny hjälm, hanskar, stövlar...
eller om något kan inköpas begagnat.... vad skulle du göra ?
jag har ca: 10-12.000:- att lägga på ställ,hjälm, handskar och stövlar
och nu när jag väl fått lägenheten såld, så börjar jag tveka lite på om R6:an e rätt hoj för mig... eller om man kan hitta en gixxer 750, zx6r för runt 45 papp..... snacka om beslutsångest....