wonderwizard
Tjuvjägare
jag har nu fått min lägenhet såld.
så inom en vecka - 10 dar, så ska jag hämta min R6:a
o jag VET att jag sett en länk till ett företag i sverige (kanske enbart nätförsäljning) som sålde skinnställ, 2-delat för under 6000:- tror det till o med var under 5000:- men e ej säker...
nu vill jag veta, om DU rekomenderar mig att köpe ett nytt, lite mindre "känt" ställ... eller det e att föredra ett beg. känt märke...
samt om men ska lägga pengar på ny hjälm, hanskar, stövlar...
eller om något kan inköpas begagnat.... vad skulle du göra ?
jag har ca: 10-12.000:- att lägga på ställ,hjälm, handskar och stövlar
och nu när jag väl fått lägenheten såld, så börjar jag tveka lite på om R6:an e rätt hoj för mig... eller om man kan hitta en gixxer 750, zx6r för runt 45 papp..... snacka om beslutsångest....
så inom en vecka - 10 dar, så ska jag hämta min R6:a
o jag VET att jag sett en länk till ett företag i sverige (kanske enbart nätförsäljning) som sålde skinnställ, 2-delat för under 6000:- tror det till o med var under 5000:- men e ej säker...
nu vill jag veta, om DU rekomenderar mig att köpe ett nytt, lite mindre "känt" ställ... eller det e att föredra ett beg. känt märke...
samt om men ska lägga pengar på ny hjälm, hanskar, stövlar...
eller om något kan inköpas begagnat.... vad skulle du göra ?
jag har ca: 10-12.000:- att lägga på ställ,hjälm, handskar och stövlar
och nu när jag väl fått lägenheten såld, så börjar jag tveka lite på om R6:an e rätt hoj för mig... eller om man kan hitta en gixxer 750, zx6r för runt 45 papp..... snacka om beslutsångest....

Förra tjejen köpte förra året,AGV hade en för 1700 men den satt som en påse nötter på huvve så hon köpte en Shoei raid för strax under 3000.