skinnställ axesstrading ???

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
tjena .. kikar lite på skinnställ i första han ixs ställen men jag råkade snubbla över ett ställ hos axesstrading idag av märket "akuma" inget jag hört om innan är det någon som vet hur det är om man kanske ska betala den extra slanten för att få ett som man vet är kanonbra eller om man kan köpa ett där ??

allt vetbart är bra att höra
mvh per

Bifogat

• tenshi300.jpg
    tenshi300.jpg
    33.7 KB · Visningar: 72
Corbalin skrev:
Köpte ett Alpinestars idag jag.. börjar bli varmt nu.. *pust*
måste jö fixa till passformen *pust*

Heh, du sitter alltså inomhus bara för att töja ut stället :lol Ajja, alla sätt är bra utom dom dåliga

sharpedge skrev:
Heh, du sitter alltså inomhus bara för att töja ut stället :lol Ajja, alla sätt är bra utom dom dåliga

LOL! :D

Satt med hjälmen på huvet i 15 min i December så jag ska väl hålla käften jag med. :rofl

jag undrar mest om man kan åka runt i detta stället utan att folk pekar på mig och säger ........GAY :D :rolleyes:

vad jag menar är ... någon som vet om det håller eller om det kommer att falla i bitar efter tio minuter

Ställ

Per r1 skrev:
tjena .. kikar lite på skinnställ i första han ixs ställen men jag råkade snubbla över ett ställ hos axesstrading idag av märket "akuma" inget jag hört om innan är det någon som vet hur det är om man kanske ska betala den extra slanten för att få ett som man vet är kanonbra eller om man kan köpa ett där ??

allt vetbart är bra att höra
mvh per

Om man säger så här! Det finns ett liv förutom hojåkning, kanske inte tänkbart nu men så småningom och då skulle jag iaf vilja ha en hel kropp... Säkerheten är den du sist ska spara på..

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park