skinnställ axesstrading ???

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
tjena .. kikar lite på skinnställ i första han ixs ställen men jag råkade snubbla över ett ställ hos axesstrading idag av märket "akuma" inget jag hört om innan är det någon som vet hur det är om man kanske ska betala den extra slanten för att få ett som man vet är kanonbra eller om man kan köpa ett där ??

allt vetbart är bra att höra
mvh per
 

Bifogat

  • tenshi300.jpg
    tenshi300.jpg
    33.7 KB · Visningar: 72
Corbalin skrev:
Köpte ett Alpinestars idag jag.. börjar bli varmt nu.. *pust*
måste jö fixa till passformen *pust*

Heh, du sitter alltså inomhus bara för att töja ut stället :lol Ajja, alla sätt är bra utom dom dåliga
 
sharpedge skrev:
Heh, du sitter alltså inomhus bara för att töja ut stället :lol Ajja, alla sätt är bra utom dom dåliga

LOL! :D

Satt med hjälmen på huvet i 15 min i December så jag ska väl hålla käften jag med. :rofl
 
jag undrar mest om man kan åka runt i detta stället utan att folk pekar på mig och säger ........GAY :D :rolleyes:

vad jag menar är ... någon som vet om det håller eller om det kommer att falla i bitar efter tio minuter
 
Ställ

Per r1 skrev:
tjena .. kikar lite på skinnställ i första han ixs ställen men jag råkade snubbla över ett ställ hos axesstrading idag av märket "akuma" inget jag hört om innan är det någon som vet hur det är om man kanske ska betala den extra slanten för att få ett som man vet är kanonbra eller om man kan köpa ett där ??

allt vetbart är bra att höra
mvh per


Om man säger så här! Det finns ett liv förutom hojåkning, kanske inte tänkbart nu men så småningom och då skulle jag iaf vilja ha en hel kropp... Säkerheten är den du sist ska spara på..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top